اخبار داغ

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

باور عمومی جامعه نسبت به مدافعان حرم جریان غربگرا را منفعل می‌کند

باور عمومی جامعه نسبت به مدافعان حرم جریان غربگرا را منفعل می‌کند
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: جریان غربگرا در ایران از آنجا که نفوذ بیشتر مفاهیم دینی و ارزشی در جامعه را مانعی بزرگ در مسیر آنچه جهانی‌سازی می‌نامد، تلقی می‌کند، از این رو در مواجهه با حماسه‌آفرینی شهدایی مانند شهید حججی منفعل می‌شود! یا سکوت می‌کنند و یا با گستاخی به این شهدا و راهی که انتخاب کرده‌اند توهین می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ مدافعان حرم؛ نام آشنایی که این روزها در جامعه اسلامی ایران بیشتر شنیده می‌شود، به خصوص زمانی که این مدافعان در راه دین و دفاع از حرمین و رضای خدا شهد شیرین شهادت را می‌چشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال, ؛,

مدافعانی که بدون ریا و چشم داشت در این مسیر گام نهاده‌اند و تنها چیزی که شاید عاید بسیاری از آنان می‌شود، مجروح شدن و شهادت است که البته نصیب هرکسی نمی‌شود.

,

در چند روز گذشته بود که خبر شهادت یکی از جوان‌ترین مدافعان حرم که به عنوان سردار بی سر هم معروف شد، شهید محسن حججی به گوش نه تنها مردم ایران بلکه جهان رسید؛

,

بعداز شهادت بزرگمرد جوان شهید مدافع حرم "شهید حججی"، بسیاری از جریانات خاص به جای حمله به دشمن، اتهام به خودی را در دستور کار قرار داده‌اند و این در حالی است که انتظار دفاع بیشتری از خودی‌ها می‌رود تا ضربه زدن؛

,

چند وقت پیش در مراسم تحیف رئیس جمهور بود که تعدادی از نمایندگان مجلس با بی توجهی به جایگاه ایران و ایرانی، با خانم موگرینی اقدام به عکس سلفی گرفتند و همان جریانات خاص به جای تذکر آن را هم تشویق می‌کردند و این در حالی بود که انتظار مردم از نمایندگانی که به آن‌ها رأی داده بودند، بیشتر می‌رفت که با حرکت ناآگاهانه یک نظام را زیر سؤال نبرند.

,

در این زمینه با دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به گفت‌وگو نشستیم.

,

پیام مرادی مدافعان حرم را مدافعان ارزش های انسانی، حافظان حریم و امنیت کشور خواند و اظهار کرد: این مدافعان به عنوان منادیان آرامش، ثبات و زمینه سازان پیشرفت کشور هستند.

,

وی گفت: فهم این مسئله مشکل نیست که انتخاب این مسیر آشکارا انتخاب شهادت است و بذل جان موضوعی است که در محدوده‌ی مفاهیم مادی رفتاری عاقلانه نیست و تنها با نگاهی الهی پذیرفته و قابل افتخار است.

,

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه جریان غربگرا در ایران از آنجا که نفوذ بیشتر مفاهیم دینی و ارزشی در جامعه را مانعی بزرگ در مسیر آنچه جهانی‌سازی می‌نامد، تلقی می کند، افزود: از این رو در مواجهه با حماسه‌آفرینی شهدایی مانند شهید حججی و یا حادثه ماندگاری چون بازگشت پیکر شهدای غواص منفعل می‌شود! یا سکوت می‌کنند و یا با گستاخی به این شهدا و راهی که انتخاب کرده‌اند توهین می‌کنند.

,

وی ادامه داد: در این میان نکته‌ای را نباید از یاد برد، این است که انفعال این جریان در مواجهه با این حوادث بازتاب روشنی از باور عمومی نسبت به شهدا و شهدای مدافع حرم است.

,

مرادی با بیان اینکه امروز شهیدان و مدافعان حرم در نگاه مردم محترم و مقدس هستند، از این رو به اندک سیاه نمائی‌های عده ای بسیار معدود نباید توجه کرد، گفت: این باور عمومی در نظرسنجی‌ها معتبر بین‌المللی و داخلی خود را در ثبت بالاترین میزان محبوبیت برای سردار قاسم سلیمانی نشان می دهد.

,

وی خاطرنشان کرد بنابراین توهین به مدافعان حرم و شهیدان انقلاب اسلامی از نظر سیاسی اجتماعی اقدامی است که با شدت بسیار زیاد به خود گوینده لطمه وارد می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه