اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

معیشت مردم با مشکل مواجه است/منتظر رونق اشتغال در دولت دوازدهم هستیم

معیشت مردم با مشکل مواجه است/منتظر رونق اشتغال در دولت دوازدهم هستیم
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: معیشت مردم با مشکل مواجه است و باید همه با اتحاد و همدلی در راستای رفع مشکلات موجود کشور اقدام کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،محمد تقی ایرانی ،معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد برگزاری هفته دولت  و گرامیداشت شهدای هشت شهریور شهیدان رجایی و باهنر با اعلام این که ایجاد شغل در کشور کار بسیار بزرگی است،اظهار کرد: دولت برنامه ریزی های لازم را داشته باشد تا به اهدافی که مدنظر مقام معظم رهبری است، برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

 

,

ایرانی با اعلام این که  معیشت مردم با  مشکل مواجه شده است، اظهار کرد: باید 10 سال گذشته را نیز مرور کنیم و با بررسی وضعیت مردم ببینیم که آیا فقط امروز مردم فقیر، بیکار و ضعیف هستند.

,

 

,

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با دور از انصاف خواندن نسبت دادن تمامی مشکلات جامعه به دولت یازدهم افزود: در دولت های نهم و دهم بیشتر خدمات دولت به سمت ظاهر سازی و تبلیغات رفت و مشکلات معیشتی و اشتغال مردم مورد توجه نبود.

,

 

,

ایرانی افزود: براین اساس دولت یازدهم از این نظر با یک ویرانه روبرو شده  و تمام  سعی دولت براین بوده تا تمام مشکلات را مرتفع کند.

,

 

,

وی ادامه داد: هم اکنون امیدوار هستیم که در دولت دوزادهم در حوزه اشتغال اتفاق خوبی بیفتد و وضع معیشتی مردم نیز بهتر شود.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با بیان این که دولت تنها متولی اشتغال نیست، افزود: همه باید با اتحاد و همدلی تلاش کنیم تا بتواند مشکلات کشور را مرتفع کند.

,

 

,

ایرانی در ادامه با تاکید بر حضور فعال  بخش خصوصی در فعالیت های کشور، متذکر شد : دولت در این راستا حمایت های لازم را خواهد کرد.

,

 

,

وی در رابطه  سرمایه گذاری توسط شرکت توتال فرانسه به میزان پنج میلیارد دلار اظهار داشت : در این زمینه امیدواریم با این سرمایه گذاری  به اشتغال و معیشت مردم کمک شود.

,

 

,

ایرانی به  انتقاد های زیادی که به این دولت شده اشاره کرد و افزود: تنها در هفته دولت به ما فرصت بدهید که از عملکرد خود دفاع کنیم و از مسئولان و فرمانداران خواست دستاوردهای خود را شفاف در هفته دولت اطلاع رسانی کنند.

,

 

,

وی تصریح کرد : در این هفته تریبون ها در اختیار مسئولان باشد و بعد دوباره هر چه خواسته اید نقد کنید اما در نقدها نیز منصف باشید.

,

حجت الاسلام سالاری،رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز بابیان این بیکاری،تورم در کشور هم اکنون بیداد می کند،گفت: امروز قشر نیازمند در کشور دچار مشکلات معیشتی هستند وباید هر چه زودتر به مردم کمک شود و اقدامات اساسی از سوی دولت صورت گیرد.

,

 

,

وی به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب در راستای کمک به وضعیت اقتصادی کشور و مردم اشاره کرد واظهار داشت:طبق آمار 25 درصد هر خانوار شهری فاقد شغل است باید روی این موضوع بیشتر کار شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه