اخبار داغ

آغاز چهارمین جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

آغاز چهارمین جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی
جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم دقایقی قبل آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه 25 مرداد) مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزرای پیش‌نهادی دولت دوازدهم به ریاست علی لاریجانی  آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در جلسه علنی امروز مجلس وزرای پیشنهادی اطلاعات، اقتصاد و خارجه به دفاع از برنامه‌های خود پرداختند و همچنین 2 نماینده مخالف و 2 موافق دیدگاه‌های خود را در مورد برنامه‌های وزرای پیشنهادی مطرح کردند.

,

 روز گذشته حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به مدت 2 ساعت و نیم در صحن علنی مجلس به دفاع از برنامه‌های وزرای پیشنهادی پرداختند و 5 نماینده موافق و 5 مخالف نیز هر کدام به مدت 15 دقیقه درباره کلیات برنامه‌های این وزرا نطق کردند.

,

همچنین در جلسه نوبت عصر وزیر آموزش و پرورش و ارتباطات از برنامه‌های خود دفاع کردند و نمایندگان مخالف و موافق نیز نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند.

,

بر اساس آئین‌نامه داخلی مجلس، رئیس‌جمهور دو ساعت و نیم فرصت دارد از برنامه‌های وزرای پیشنهادی خود دفاع کند و همچنین پس از آن، 5 نماینده مخالف و 5 نماینده موافق کلیات برنامه‌ها هر کدام 15 دقیقه فرصت نطق دارند که البته می‌توانند بخشی از زمان خود را به نمایندگان دیگر واگذار کنند و پس از آن مجلس وارد بررسی صلاحیت و رای اعتماد تک‌تک وزرای پیشنهادی می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه