اخبار داغ

رئیس شرکت منطقه ای نفت تربت حیدریه مطرح کرد:

افزایش 5 درصدی مصرف گاز سی ان جی در منطقه تربت حیدریه/ اختصاص 68 درصدی مصارف نفت و گاز به حوزه حمل و نقل

افزایش 5 درصدی مصرف گاز سی ان جی در منطقه تربت حیدریه/ اختصاص 68 درصدی مصارف نفت و گاز به حوزه حمل و نقل
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه مصرف گاز سی ان جی در چهار ماهه نخست امسال را 22 میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، مجتبی دلبری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران تربت حیدریه اظهار داشت: در چهار ماهه نخست امسال مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال با شش درصد رشد به بیش از 82 میلیون لیتر در سطح منطقه و 40 میلیون لیتر در ناحیه تربت حیدریه رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی افزود: در مدت یاد شده مصرف نفت و گاز با 105 میلیون لیتر در سطح منطقه و 48 میلیون لیتردر تربت حیدریه با افزایش 7.4 درصدی مواجه شده است.

,

 

,

دلبری میزان مصرف نفت سفید را شش میلیون لیتر عنوان کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال 9.2 درصد رشد داشته است.

,

 

,

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه مصرف گاز سی ان جی در چهار ماهه نخست امسال را 22 میلیون متر مکعب عنوان کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش داشته است.

,

 

,

وی 68 درصد مصارف نفت و گاز منطقه تربت حیدریه را به حوزه حمل و نقل اختصاص داد و افزود: با توجه به فعالیت ناوگان حمل و نقل و فقدان صنعت در حال حاضر 16 درصد مصارف نفت و گاز در منطقه به حوزه صنایع اختصاص دارد و 16 درصد باقیمانده در بخش کشاوری مصرف می شود.

,

 

,

دلبری نخستین اولویت حوزه فعالیت سال جاری را کاهش فاصله زمان انتظار و دریافت سوخت عنوان کرد و گفت: این بدان معناست که هموطنان در کمترین زمان ممکن با ارتقاء شرایط ایمنی جایگاهها، عملیات سوخت گیری مورد نیاز خود را به انجام برساند.

,

 

,

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تربت حیدریه اظهار داشت: ارتقاء درجه مجاری عرضه سوخت به لحاظ شرایط ایمنی، فیزیکی و استانداردها را همچنان پیگیر هستیم، کما اینکه در حال حاضر 70 درصد جایگاههای شهرستان رتبه ممتاز را به خود اختصاص دادند.

,

 

,

وی تمام عملیات خرید و فروش مواد سوختی را از طریق اینترنت امکان پذیر دانست و بیان داشت: توسعه خدمات الکترونیکی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه تربت حیدریه به صورت 100 درصدی از طریق اینترنت قابل انجام است.

,

 

,

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تربت حیدریه میزان اعتبار پروژه های عمرانی بهره برداری شده در چهار سال گذشته را 140 میلیارد ریال عنوان کرد.

,

 

,

منطقه تربت حیدریه یکی از 37 منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و هم مرز با کشور افغانستان است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر 9 شهرستان تربت حیدریه، مه ولات، رشتخوار، کاشمر، خلیل آباد، گناباد، بجستان و خواف با ظرفیت ذخیره سازی حدود 235 میلیون لیتر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه