اخبار داغ

تجربه حجاب با «یک حس خوب» +عکس

تجربه حجاب با «یک حس خوب» +عکس
«یک حس خوب»، طرح تبلیغی ترویجی شهری است که توسط گروهی برپا شده است که زندگیشان تغییر کرده و اکنون آرامش و یک حس خوب دارند که می‌خواهند دیگران را در این شادی و آرامششان سهیم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چند روزی است که طرحی به نام «یک حس خوب» حال و هوای مناطق 2 و 5 تهران را عوض کرده است، به طوری که مورد استقبال خانم‌ها و آقایان زیادی قرار گرفته، اما این طرح یک حس خانومانه است که نسیم فرح بخشش به آقایان نیز می‌رسد و این از لبخند رضایت مردمانی که با آن مواجه می‌شوند، پیداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«یک حس خوب»، طرح تبلیغی ترویجی شهری است که با هدف راه‌اندازی فضای استدلالی و گفتمانی در حوزه عفاف و حجاب کار خود را در 10 نقطه از شهر تهران آغاز کرده است.این اقدام مردم نهاد در کانکس‌هایی با طراحی خاص و جذاب و اهدای هدایایی پذیرای مراجعه‌کنندگانی است که در خصوص هویت و نحوه پوشش خود سؤالاتی دارند و کارشناسان پاسخگو هستند.

,

, ,

کانکس‌های «یک حس خوب»، شامل کارشناس، خانم‌های ره‌یافته(تازه مسلمان) و خانم‌هایی است که روزی خود زندگی متفاوتی داشتند و دچار تغییر شدند حالا سعی دارند تا این حس آرامش را به اذهان مشوش و دچار تبلیغات اشتباه انتقال دهند که به گفته یکی از این‌ خانم‌ها به حس رهایی و حفظ کرامت نفس برسند.

,

این‌ خانم‌ها به بانوان پرسشگر و مراجع علاوه بر پاسخگویی درست و منطقی، کمک می‌کنند تا حجاب درست را تجربه کنند و هدایایی مانند گل، طومار، بروشورهایی با موضوعات متعدد درباره شبهات مطروحه و کتاب‌های کودکانه مخصوص خردسالان اهدا می‌شود.

,

, ,

سارا 25 ساله از مراجعه‌کنندگان کانکسی که روبه روی پاساژ کوروش قرار گرفته است، این چنین می‌گوید: غافلگیر شدم! با اینکه -ظاهرم متفاوت است اما با بیان درست حقیقت موافقم، به نظرم این کار خیلی مناسب است و در ایران زنی نیست که حیا را دوست نداشته باشد و این فرنگ ما است منتهی شاید تا الان درست تبیین نشده بود و به نظرم یه حس خوب به من و دوستانم کمک کرد هر چند که در ماهواره می‌بینم که تلاش می‌شود تا این تمدن ایرانی از ما گرفته شود.

,

مرجان امیدی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته روانپزشکی نیز ادامه می‌دهد: به نظرم این درست است و باید سال‌ها پیش چنین اتفاقاتی می‌افتاد، این حفظ کرامت و حریم با شعار و جمله درست نیست بلکه عملی باید به جامعه عفیفی مانند مردم ایران کمک کرد تا این سیر رشد انسانی را داشته باشند که بهره‌اش و آرامش روانی‌ حاصل از آن ابتدا به خود فرد و بعد جامعه می‌رسد. رفتار اخلاق‌مدار و حفظ حرمت روح و جسم همان حس خوب محبت در جامعه است که شاید خود من با وجود تحصیلاتم مدتی بود که به آن کمتر اهمیت می‌دادم.

,

, ,

اشرف کارمند بازنشسته که 67 سال سن دارد، با انتقاد از کم بودن مدت اجرا ابراز می دارد: حیف نیست که این همه زحمت برای فقط 2 هفته باشد؟ طوری که از مسئولین غرفه پرسیدم فقط برای 2 منطقه؟ پس مردم سایر نقاط ایران چه؟

,

شهاب با شلوار لی سنگی و کمی با مد؛ پاره و کلاه کپ خود جلو آمد و با لبخند می‌گوید: این درسته! این طوری باید به مردم راه رو نشان داد! حتی اگر جایی به آقا نیاز بود حاضرم برای کمک به شهرم و مردمم، من هم به این طرح کمک کنم!

,

باران به همراه سه نفر از دوستانش پس از خروج از کانکس رو به روی بازارچه سنتی ستارخان و انداختن عکس سلفی با دکور بیان می‌کند: تا الان با این دید به خواست خدا از زن نگاه نکرده بودم و خیلی جذاب بود، شاید به خاطر تعریف‌های غلط و تبلیغات نادرست درباره حجاب متوجه هدف الهی و اهمیت زن نشدیم، با دوستانم فرار گذاشتیم تا با پیج‌هامون ماهم «یه حس خوب» را معرفی کنیم!

,

, ,

«یه حس خوب» از روز یکشنبه 21 مرداد ماه آغاز به کار کرده تا 3 شهریور ماه  ادامه دارد و در مناطقی مانند: روبه‌روی پاساژ کوروش، روبه‌روی ایستگاه متروی شادمان، چهارراه پونک، روبه‌روی بازارچه سنتی ستارخان، ورودی بوستان میعاد، میدان صنعت، میدان کاج رو به روی بوستان سنگی و پل گیشا دایر است علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی   Bahejab.com یا اینستاگرام bahejab_com@ اقدام کنند.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه