اخبار داغ

معاون امور عمرانی استانداری قزوین خبر داد:

پیش‌بینی ۷۵۰میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری‌های استان

پیش‌بینی ۷۵۰میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری‌های استان
معاون امور عمرانی استانداری قزوین گفت: حدود 750میلیار تومان اعتبار شهرداری‌های استان است که پیش‌بینی می‌شود 80 درصد از این اعتبارات تحقق یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، علی فرخ زاد معاون امور عمرانی استانداری قزوین صبح امروز در همایش منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای استان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد اظهار کرد: مجموعه معاونت و هماهنگی امور عمرانی استانداری یکی از حوزه‌های ستادی است که ارتباط تنگاتنگی با شوراها و شهرداری‌ها بخصوص در مباحث مالی دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: حدود ۷۵۰میلیارد تومان اعتبار شهرداری‌های استان است که پیش‌بینی می‌شود ۸۰ درصد از این اعتبارات تحقق یابد که۵۰ درصد از این میزان برای هزینه‌های عمرانی و ۵۰ درصد دیگر جهت هزینه‌های جاری خواهد بود.

,

معاون امور عمرانی استانداری قزوین با بیان اینکه اعتمادسازی میان مردم و سرمایه‌گذاران دارای اهمیت است گفت: برای تامین اعتبارات عمرانی نیازمند تغییر نگرش در شوراها هستیم.

,

فرخ زاد تصریح کرد: مردم با انتخابی که کرده‌اند انتظارات و خواسته‌های زیادی از شوراها دارند که با روش‌های قدیمی تحقق نمی‌یابد و باید به دنبال نوآوری و ظرفیت‌های جدید باشیم.

,

این مسوول با بیان اینکه استان قزوین در زمینه گردشگری با تحول ۳۰ درصدی نسبت به گذشته مواجه بوده است عنوان کرد: باید به سرمایه گذاری‌های موجود در داخل استان و صنعت گردشگری اهمیت بیشتری داده شود.

,

وی با بیان اینکه در توسعه صنایع محدودیت‌هایی وجود دارد تصریح کرد: گردشگری یکی از چشم اندازهای مهم برای قزوین بوده و محور توسعه برای استان محسوب می‌شود.

,

معاون امور عمرانی استانداری قزوین افزود: شوراها باید علاوه بر موضوعات عمرانی به بخش فرهنگ جامعه هم توجه جدی داشته باشند

,

این مسوول گفت: در شهر قزوین حدود ۴۰میلیارد تومان اعتبارات مربوط به جمع‌آوری زباله‌ها است که می‌توان با فرهنگ سازی میزان تولید زباله را کاهش دهیم.

,

فرخ زاد تصریح کرد: فراهم کردن یک محیط شاد در شهر برای مردم اهمیت بسیاری دارد چراکه با ارتقاء امید به زندگی و کاهش افسردگی در جامعه رابطه مستقیمی خواهد داشت.

,

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استان قزوین در معرض حوادث طبیعی مختلفی قرار دارد باید برای مواجه و پیشگیری از این بحران‌ها برنامه‌ریزی‌های جدی داشت.

,

معاون امور عمرانی استانداری قزوین با بیان اینکه بیشترین مراجعات مردم به شهرداری‌ها است افزود: شوراها باید به عنوان منتخبین مردم، خواسته‌ها و رضایت‌مندی آن‌ها را مورد توجه قرار دهند.

,

این مسوول تشریح کرد: رفتار مناسب با ارباب رجوع یکی از اصول اصلی در شهرداری‌ها است  و شوراها این موضوع را مورد توجه قرار دهند که در مصوبات خود هم باید پاسخ‌گوی مردم و هم خداوند باشند.

,

فرخ زاد در پایان افزود: شهرداران عصاره تفکرات شوراهای شهر هستند که وظایف اجرایی را برعهده دارند لذا باید در انتخاب آن‌ها توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه