اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

بخش کشاورزی خلیل‌آباد فرصت مطلوبی برای کسب‌وکار اینترنتی است

بخش کشاورزی خلیل‌آباد فرصت مطلوبی برای کسب‌وکار اینترنتی است
فرماندار خلیل‌آباد گفت: بخش کشاورزی یکی از فرصت‌های بسیار مطلوب بازار کسب‌وکار اینترنتی است و این نیازمند همکاری شرکت‌ها، تعاونی‌ها و اداره پست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس پست خلیل‌آباد که با حضور مدیرکل شرکت پست خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: با پیشرفت امکانات و ارتباطاتی که در دنیا وجود دارد قطعاً مدیرانی می‌توانند موفق عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی بابیان اینکه شرکت پست منشأ خدمات زیادی در شهرستان بود، خاطرنشان کرد: علی‌رغم مشکلات، محدودیت‌ها و کمبود نیروهایی که وجود داشت در سطح شهرستان با گلایه‌مندی و شکایت همشهریان و شهروندان مواجه نبودیم.

,

 

,

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه اداره پست خلیل‌آباد در زمینهٔ تعویض کارت‌های ملی به‌خوبی عمل کرد، تصریح کرد: تا به امروز بیش از 9 هزار و 500 کارت ملی هوشمند ثبت‌نام شده است.

,

 

,

وی بابیان اینکه تعامل خوبی در بین ادارات شهرستان وجود دارد، بیان کرد: شهرستان خلیل‌آباد به‌واسطه جمعیت و مساحت کوچک است، ولی مدیران اگر شبانه‌روزی هم تلاش کنند واقعاً کار وجود دارد.

,

 

,

شرکت پست، پیشرفت قابل‌توجهی در خدمت‌رسانی داشته است

, شرکت پست، پیشرفت قابل‌توجهی در خدمت‌رسانی داشته است,

 

,

شاکری با اشاره به اینکه خلیل‌آباد مقام اول تولید انگور استان را در کارنامه خود دارد، عنوان کرد: در شهرستان خلیل‌آباد بیش از 20 رقم انگور وجود دارد و سالانه 30 هزار تن کشمش و 180 هزار تن انگور تولید می‌شود که این امر نیازمند فعال کردن بخش‌های خصوصی در بازار کسب‌وکار است.

,

 

,

وی بابیان اینکه استارت فعال کردن بخش‌های خصوصی در شهرستان خورده است، تأکید کرد: شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان با بیش از 30 نفر فعالیت‌های ابتدایی خود را آغاز کرده و باید بیش از 300 نفر سهام‌دار داشته باشد و درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی و فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال تلاش کند.

,

 

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشاغل بسیار زیادی در حوزه فناوری اطلاعات می‌شود ایجاد کرد، گفت: بخش کشاورزی یکی از فرصت‌های بسیار مطلوب بازار کسب‌وکار اینترنتی است و این نیازمند همکاری شرکت‌ها، تعاونی‌ها و اداره پست است.

,

 

,

وی در پایان بابیان اینکه باید از ظرفیت شرکت پست شهرستان و استان برای معرفی محصولات خوب شهرستان استفاده شود، خاطرنشان کرد: پست سنتی و قدیم با پیشرفت‌هایی که صورت گرفت، تغییرات بسیار عمده‌ای داشته و به‌روز، مطلوب و شایسته در حال خدمت‌رسانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه