اخبار داغ

بیگدلی در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان:

«قاضی‌زاده‌هاشمی» دارای مقام نوزدهم چشم‌پزشکی در دنیاست/ کاهش کمبود دارو از 350 قلم به 30 قلم در دوران تصدی وزارت بهداشت توسط قاضی‌زاده

«قاضی‌زاده‌هاشمی» دارای مقام نوزدهم چشم‌پزشکی در دنیاست/ کاهش کمبود دارو از 350 قلم به 30 قلم در دوران تصدی وزارت بهداشت توسط قاضی‌زاده
نماینده خدابنده در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان دارای مقام نوزدهم چشم‌پزشکی در دنیاست، گفت: در زمان تصدی وزارت بهداشت توسط آقای قاضی‌زاده، کمبود دارو از 350 قلم به 30 قلم کاهش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (چهارشنبه پارلمان) در سخنانی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: پیش از اجرای طرح تحول سلامت زمانی که مردم به مراکز درمانی مراجعه می‌کردند اگر وضعیت مالی بدی داشتند، بیمار آنان درمان نمی‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: حدود 5 الی 6 میلیون نفر فاقد هر گونه بیمه درمانی بودند اما با اجرای طرح تحول سلامت این افراد دارای بیمه درمانی شدند، مردم در تهیه حدود 350 قلم دارو مشکل داشتند اما پس از تصدی وزارت بهداشت توسط قاضی‌زاده هاشمی این مشکل برطرف شد و به 30 قلم رسید.

,

بیگدلی تصریح کرد: هیچ چشم‌انداز شفاف و قابل اندازه‌گیری برای عموم مردم وجود نداشت، با این کاهش شدید اعتماد مردم به بخش بهداشت و درمان کشور. اما آقای قاضی‌زاده هاشمی تفکر خودش را عملیاتی کرد چرا که ایشان مانند تمامی نمایندگان مجلس، سلامتی را حق همه مردم می‌دانست و رشد سیاسی و اقتصادی را بدون داشتن انسان‌های سالم امکانپذیر نمی‌دانست.

,

نماینده خدابنده در مجلس، تأکید کرد: بازسازی و نوسازی شبکه بهداشت و درمان کشور و رسیدگی به محرومین و روستاها و تقویت بیمارستان‌های کشور جزو برنامه‌های آقای قاضی‌زاده هاشمی است، ایشان مقام نوزدهم چشم‌پزشکی دنیا را دارد و 10 کتاب بین‌المللی و رفرنس تألیف کرده است. 

,

وی در پایان با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن آقای قاضی‌زاده هاشمی در وزارت بهداشت 32 اورژانس هوایی احداث شد، گفت: امروز تنها 3 درصد از بیماران برای تأمین نیازهایشان به خارج از بیمارستان‌ها می‌روند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه