اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل خبر داد؛

بازدید هشت هزار گردشگر خارجی از حرم امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل

بازدید هشت هزار گردشگر خارجی از حرم امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل
رئیس اداره اوقاف آران و بیدگل گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸ هزار گردشگر و زائر خارجی با ملیت های مختلف از حرم مطهر امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل دیدن کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث؛ حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان با اشاره به بازدید روزانه حدود 50 تا 60 گردشگر و زائر خارجی از امامزاده محمد هلال بن علی(ع) اظهار کرد: سال گذشته شاهد معرفی این امامزاده در مجله «تراول» فرانسه بودیم که این مکان مقدس را به عنوان چهل و هشتمین نقطه جهان که ارزش دیدن را دارد، معرفی کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: آئین ملی جزخوانی قرآن کریم در این بقعه متبرکه در ماه مبارک رمضان امسال به عنوان پربیننده ترین برنامه مذهبی سیمای جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد که این موفقیت مرهون تلاش دست اندرکاران، مردم و اصحاب رسانه است.
وی همچنین از راه اندازی موزه آستان مقدس هلال (ع) در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این موزه نسخه های خطی، کتاب های قدیمی و مجموعه عکس هایی از گذشته تا حال این مکان مقدس به نمایش گذاشته می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) فرزند بلافصل امیرالمومنین امام علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و 6 کیلومتری کاشان قرار دارد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه