اخبار داغ

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان لنجان:

نبود پیست، موتورسواران را به خیابان می‌کشد/قهرمانان موتورسواری لنجان پیست ندارند

نبود پیست، موتورسواران را به خیابان می‌کشد/قهرمانان موتورسواری لنجان پیست ندارند
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان لنجان گفت: جوان های علاقه‌مند به این حرفه می‌خواهند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و در صورت بی‌توجهی مسئولان به خیابان‌ها کشیده می‌شوند که این موضوع به‌خودی‌خود مشکلات و خطرات زیادی را به دنبال خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای لنجان؛ مسلم بخشی در گفتگویی با اشاره به شروع فعالیت این هیئت در شهرستان لنجان اظهار کرد: بیش از پنج سال است که از شروع فعالیت این هیئت در شهرستان لنجان می‌گذرد و تا به امروز مقام‌های کشوری و استانی زیادی را کسب کرده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان لنجان بابیان اینکه نبود پیست، موتورسواران را به خیابان‌ها می‌کشد تصریح کرد: ورزشکاران لنجان با تلاش و پشتکار فراوان این حرفه را دنبال می‌کنند و تاکنون بالغ‌بر دویست نفر به عضویت این ورزش پرهیجان درآمده‌اند.

,

وی با تأکید براینکه موتورسواران و اتومبیل‌رانان لنجان، قهرمانانی هستند که پیست ندارند متذکر شد: جوان های علاقه‌مند به این حرفه می‌خواهند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و در صورت بی‌توجهی مسئولان به خیابان‌ها کشیده می‌شوند که این موضوع به‌خودی‌خود مشکلات و خطرات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

,

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان لنجان افزود: حدود چهار سال است که پیگیر یک قطعه زمین هستیم تا در آن‌یک پیست راه‌اندازی کنیم اما تابه‌حال نه اقدامی از طرف مسئولان صورت گرفته است و نه مشخص است که سرانجام این کار به کجا خواهد رسید.

,

بخشی بابیان این مطلب که شهرداری‌های منطقه برای ایجاد یک پیست استاندارد ما را یاری دهند، تأکید کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان تابه‌حال تمام تلاشش را برای اینکه بتواند یک پیست مناسب فراهم کند انجام داده است و اکنون نوبت مسئولان است که به کمک ما بیایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه