اخبار داغ

صفاری در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت:

برنامه قاضی‌زاده بالاترین همپوشانی را با اسناد بالادستی دارد

برنامه قاضی‌زاده بالاترین همپوشانی را با اسناد بالادستی دارد
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم بالاترین رضایتمندی در میان وزارتخانه‌ها را از وزارت بهداشت داشتند، گفت: برنامه قاضی‌زاده هاشمی بالاترین همپوشانی را با اسناد بالادستی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی صفاری نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی بعد از ظهر امروز چهارشنبه 25 مرداد و در موافقت با سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه بالاترین رضایت مردمی را در نظرسنجی‌ها میان وزارتخانه‌ها این وزیر پیشنهادی دارد گفت: دستاوردهای 4 سال اخیر در حوزه بهداشت و درمان خود به خود به وجود نیامده و نتیجه تلاش‌های آقای قاضی‌زاده هاشمی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت با توجه به تاکید رهبری مبنی بر کاستن از مشکلات بیماران و خانواده‌هایشان در طرح تحول سلامت به بخشی از دستاوردهای قاضی‌زاده هاشمی در دوره وزارتش اشاره کرد و گفت: پوشش هزینه‌های ناباروری، احداث 122 بیمارستان جدید، احداث 365 مرکز جامع پزشکی روستایی و راه‌اندازی مراکز اورژانس متعدد گوشه‌هایی از تلاش‌های آقای قاضی‌زاده هاشمی در وزارت بهداشت بوده است.

,

صفاری با یادآوری 270 سفر وزیر پیشنهادی بهداشت به مناطق محروم گفت: آقای قاضی‌زاده هاشمی 313 روز از دوران وزارت خود را با مردم گذرانده است که همراه با اخلاق مداری در حوزه درمان کشور مایه رضایتمندی مردم شده است. 

,

وی با ذکر این نکته که قاضی‌زاده هاشمی بخشی از زمان خود را بدون چشم‌داشت به مراجعه بیماران محل زندگی خود اختصاص می‌دهد اظهارداشت: شخصیت علمی و حرفه‌ای آقای قاضی‌زاده هاشمی ستودنی است و حتی کسانی که به عنوان مخالف در مجلس صحبت کردند نتوانستند ویژگی‌های مثبت ایشان را نادیده بگیرند و عمدتاً به عنوان موافق صحبت کردند.

,

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی به تألیف 10 جلد کتاب و نگارش مقالات متعدد  و شرکت قاضی‌زاده هاشمی در سمینارهای داخلی و خارجی را یادآور شد و گفت: برنامه ایشان حکایت از اشراف بر حوزه سلامت دارد که بالاترین هم‌پوشانی را هم با اسناد بالادستی دارد.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان قاضی زاده هاشمی را از افتخارات نظام دانست که باید از نعمت وجود او استفاده کرد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه