اخبار داغ

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش طبس مطرح کرد

کمبود زمین برای فضای آموزشی شهرک مهر/ تناقض طرح هادی و طرح جامع در کاربری اراضی آموزشی طبس

کمبود زمین برای فضای آموزشی شهرک مهر/ تناقض طرح هادی و طرح جامع در کاربری اراضی آموزشی طبس
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: دبستان «دین و دانش» در شهرک مهر با کمبود زمین مواجه است و حیاط مدرسه برای فضای آموزشی بالای هزار متر با ظرفیت ۴۰۰ دانش آموز کم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طبس نیوز، در چهارمین جلسه تخصصی اعضای آموزش و پرورش شهرستان طبس که با حضور خبرنگاران رسانه مکتوب برگزار شد، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: در جلسه گذشته مقرر شده بود که مبلغ پنج میلیون تومان توسط فرماندار ویژه به بخشی از کلاس های تابستانی تعلق گیرد که محقق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

محمود جلالی افزود: هدایت تحصیلی، بازدید از کلاس های اوقات فراغت و نظارت کامل بر شرکت های تردد و سرویس مدارس از مصوبات جلسه سوم شورا بود که محقق شد.

,

وی با بیان اینکه اولویت کار ما پرورشی و تربیتی است، بیان کرد: نمونه بارز مصداق آن تکمیل نمازخانه مدرسه ۱۵ خرداد دشتغران، تکمیل نمازخانه مدرسه حاج رمضان حسینی در اصفهک، ساخت نمازخانه دبستان تربیت در زیباشهر با ۱۰ درصد پیشرفت کار و ساخت نمازخانه ۱۵ خرداد اسلام آباد و ساخت دارالقرآن عترت است.

,

وی با اشاره به ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان گفت: شهرستان طبس رتبه اول استان خراسان جنوبی در نمودار ستونی درصد رشد ثبت نام الکترونیکی را به خود اختصاص داده است.

,

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع دبستان شهرک مهر اشاره نمود و گفت: یکی از فضاهایی که سالیان زیادی معطل مانده بود دبستان شهرک مهر است که با پیگیری های فرماندار ویژه طبس انتظار می‌رود تا مهر امسال به بهره برداری برسد و در هفته گذشته این دبستان به نام «دین و دانش» نامگذاری شد.

,

وی ادامه داد: یکی از موارد تاسف انگیز آن پیش بینی نشدن حیاط آن بود که پس از مذاکره ۱۴ متر زمین به آن تعلق گرفت که باز هم برای فضای آموزشی بالای هزار متر با ظرفیت ۴۰۰ دانش آموز کم است و مناسب نیست.

,

وی در این جلسه از زحمات رحمانی روابط عمومی آموزش و پرورش تشکر کرد و جواد موسوی کارشناس آموزش و پرورش را به عنوان مدیر روابط عمومی جدید این اداره معرفی کرد.

,

جلالی خاطرنشان کرد: مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در حوزه آموزشی قرار شده کاری کارستان را استارت بزنند که به زودی رسانه ای خواهد شد.

,

وی گفت: دستور کار جلسه امروز اوقات فراغت و کلاس های تابستانی و تجلیل از نفرات برتر شهرستان طبس در کنکور سراسری است.

,

در این جلسه معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان طبس بیان کرد: امسال در کنکور سراسری دانش آموزان ما موفقیت های خوب و درخشانی داشتند به طوری که هفت رتبه دو رقمی و زیر ۱۰۰ و ۳۰ رتبه سه رقمی داشتیم.

,

امینی با اشاره به هنرستان دخترانه امام رضا(ع) گفت: امسال هنرستان با اقبال بیشتری مواجه شد و رشته های کامپیوتر و حسابداری نیز فعال بود و ما پیگیر رشته تربیت بدنی نیز هستیم.

,

وی با اشاره به طرح تابستان طلایی گفت: در این زمینه با استقبال خوب دانش آموزان مواجه شدیم و کلاس ها در درس های زیست، عربی، فیزیک و ادبیات بود که برخی از آنها در حال برگزاری است.

,

سجادی رییس اداره راه و شهرسازی با اشاره به موضوع زمین دبستان مسکن مهر گفت: تناقضی در طرح هادی و طرح جامع دیده میشود که در طرح جامع زمین ها کاربری آموزشی دارند اما در طرح هادی اینگونه نیست.

,

شهردار طبس نیز با اشاره به زمین های مجاور دبستان شهرک مهر گفت: چند زمین بود که در طرح هادی کاربری آن آموزشی نبود اما در طرح جامع آموزشی دیده شده بود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه