اخبار داغ

در جریان تذکر شفاهی در جلسه علنی مجلس قاضی‌پور:

با وزیر پیشنهادی ارتباطات مشکل شخصی ندارم

با وزیر پیشنهادی ارتباطات مشکل شخصی ندارم
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با آذری جهرمی مشکل شخصی ندارد، گفت: من صرفاً براساس اطلاعاتی که به دست ما می‌رسد سخن می‌گویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی شیفت دوم امروز چهارشنبه 25 مرداد پارلمان و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم طی تذکری مستند به ماده 79 آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: طبق حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب مسئولیت مجوز فضای مجازی بر عهده صدا و سیما قرار داده شده است و من نیز که دیروز در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات صحبت کردم اطلاع دارم که مجوزهایی به افراد خاص داده شده است که برخلاف حکم حکومتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: آقای لاریجانی من با آقای آذری جهرمی مشکل شخصی ندارم و شما نیز تحقیق و تفحص از مخابرات را به عهده من گذاشتید و ما نیز آن را انجام دادیم. 

,

قاضی‌پور در ادامه گفت: من معتقدم آقای آذری جهرمی توانایی مدیریت وزارتخانه عریض و طویل ارتباطات را ندارد و به فرامین رهبری نیز درباره فضای مجازی توجه نکرده است.

,

وی با تأکید بر اینکه مشکل شخصی و جناحی ندارد و طبق اطلاعاتی که به دست می‌آورد صحبت می‌کند، اظهارداشت: من سوگند خورده‌ام تا زمانی که در مجلس هستم جانم را فدای رهبر کنم.

,

بنابراین گزارش، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده ارومیه عنوان داشت: نکته‌ای که شما توضیح دادید خوب است اما دستور آن آمده و درست است که اجرا نشده اما کفایت نمی‌کند که شما این لفظ را -ضد ولایت فقیه- به کار بگیرید.

,

 نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس دیروز و در جریان نطق خود در مخالفت با آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات، وی را ضد ولایت فقیه خوانده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه