اخبار داغ

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب:

پیگیر راه اندازی درمانگاه فرهنگیان جنوب استان در میاندوآب هستیم

پیگیر راه اندازی درمانگاه فرهنگیان جنوب استان در میاندوآب هستیم
معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب گفت: پیگیری راه اندازی درمانگاه ویژه فرهنگیان جنوب استان در میاندوآب در دستور کار ما قرار دارد و در این راستا تلاش می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  زرین خبر، جلال پورمیرزا، امروز در نشست خبری با خبرنگاران در میاندوآب با بیان اینکه آموزش و پرورش از اهمیت و جایگاه بسیار مهمی برخوردار است، اظهار کرد: همه افراد جامعه با این نهاد در ارتباط هستند و این موضوع نشان دهنده جایگاه ویژه آموزش و پرورش در جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب افزود: مسئولیت آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت و آگاهی دادن است و آموزش و پرورش با تمام قدرت در راستای برنامه ریزی صحیح، جامع و کامل گام بر می دارد.

,

وی به عملکرد سه ساله آموزش و پرورش میاندوآب اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر به سمت کیفیت بخشی به جای کمیت گرایی حرکت کرده ایم و در کنار آن به دنبال توسعه فرهنگ مشارکت مردمی، تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقا شان و جایگاه آموزش وپرورش هستیم.

,

پورمیرزا تصریح کرد: اصلاحات شیوه کار ما بوده است اما از روزی که آمده ایم، تلاش کرده ایم تا شایسته سالاری حاکم باشد نه اصلاحات و امروز نیز افراد با گرایش مخالف اصلاح طلبی در آموزش و پرورش میاندوآب در راس کار قرار دارند.

,

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب به نامگذاری مدارس این شهر به نام شهدای دانش آموز و فرهنگی اشاره و اظهار کرد: 38 نفر دانش آموز و فرهنگی شهید در میاندوآب وجود دارد که نام این عزیزان با اقدامات انجام گرفته از دو سه سال پیش مزین بخش مدارس میاندوآب شده اند.

,

وی افزود: بدهی همکاران تا پایان سال گذشته تسویه شده و تمامی همکاران بازنشسته نیز پاداش خود را به روز گرفته اند.

,

پورمیرزا به رتبه چهار آموزش ابتدایی میاندوآب در استان اشاره کرد و گفت: در آموزش متوسطه نیز در رتبه سوم استانی قرار داشته و جایگاه و شان معلم را توانسته ایم افزایش دهیم.

,

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب به پیگیری راه اندازی درمانگاه ویژه فرهنگیان جنوب استان در میاندوآب اشاره و اظهار کرد: به دنبال تکمیل باشگاه فرهنگیان و خانه معلم و احداث تالار 400 نفری با توسعه آن هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه