اخبار داغ

شهریورماه؛

عراق، ارمنستان و گرجستان میهمان ویژه جشنواره اقوام گرمسار

عراق، ارمنستان و گرجستان میهمان ویژه جشنواره اقوام گرمسار
رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: جشنواره اقوام و بازی های بومی و محلی شهریور ماه با حضور سه تیم از کشورهای عراق، گرجستان و ارمنستان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازگرمسارآنلاین غلامرضا جعفری؛ رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره اقوام و بازیهای بومی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار افزود: جشنواره اقوام و بازی های بومی و محلی به صورت کشوری برای چهارمین دوره به میزبانی گرمسار در تاریخ های 17 و 18 شهریور همزمان با عید غدیر خم برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی در ادامه زا حضور چند کشور همسایه در جشنواره امسال خبرداد و گفت: هماهنگی های انجام شده که میهمانانی از کشورهای عراق ؛ ارمنستان و گرجستان حضور خواهند داشت.

,

جعفری احیاء ورزش ها سنتی و بازی های بومی و محلی را از اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: در این جشنواره به دنبال معرفی و توامندی های ورزش های سنتی و بومی و محلی هستیم و 10 اقوام در این مراسم حضور خواهند داشت.

,

در ادامه این جلسه داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار زا آمادگی تمام دستگاه های اجرایی برای بهتر برگزار شدن این جشنواره در شهریور ماه خبرداد و افزود: آمادگی داریم که بیش از 15 استان کشور از 10 قومیت در این جشنواره بین المللی شرکت کنند.

,

فرماندار گرمسار از حضور تنی چند از مسئولان عالی رتبه استانی و شکوری در این جشنواره خبرداد و اظهارداشت: باب برنامه ریزی های انجام شده با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور چند پروژه ورزشی و فرهنگی نیز کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه