اخبار داغ

عضو شورای پنجم شهر میاندوآب:

یکی از ۲۰ نفر معرفی شده، شهردار میاندوآب می شود

یکی از ۲۰ نفر معرفی شده، شهردار میاندوآب می شود
عضو شورای پنجم شهر میاندوآب گفت: اینکه گفته می شود شهردار آینده میاندوآب هیچ کدام از ۲۰ نفر کاندیدای معرفی شده نیست، صحت ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد غفاری در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با تکذیب انتخاب شهردار جدید خارج از ۲۰ نفر گزینه معرفی شده، اظهار کرد: اینکه گفته می شود شهردار آینده میاندوآب هیچ کدام از ۲۰ نفر کاندیدای معرفی شده نیست، صحت ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , زرین خبر,  ,

این عضو شورای پنجم شهر میاندوآب افزود: شایعه معرفی کاندیداهای جدید برای شهرداری میاندوآب، تنها تشویش اذهان عمومی بوده و شهردار آینده گزینه ای خارج از ۲۰ نفر معرفی شده نمی باشد.

,

وی گفت: اکثر کاندیداهای معرفی شده برای تصدی گری پست مدیریت شهرداری میاندوآب از افراد توانمند و شایسته شهرستان هستند  و از سوابق مدیریتی، اجرایی و علمی خوبی برخوردارند.

,

غفاری تصریح کرد: این افراد برنامه های مناسب و خوبی برای عمران و آبادانی شهر ارائه داده اند و قطعآ یکی از همین کاندیداها به عنوان شهردار جدید میاندوآب انتخاب و معرفی خواهد شد .

,

این عضو شورای پنجم شهر میاندوآب  اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت کشور از اول شهریور ماه شورای چهارم جای خود را به شورای پنجم خواهد داد و شورای پنجم با توجه به برگزاری جلسات مختلف و نشستهای متعدد در طول سه ماه گذشته آمادگی لازم برای تحویل و شروع فعالیت را دارد و در اولین هفته پس از آغاز به کار نمودن اعضای هیئت رئیسه و شهردار جدید معرفی خواهند شد .

,

گفتنی است غفاری پیش از این از بررسی سوابق و برنامه های ۲۰ نفر به عنوان گزینه های شهرداری میاندوآب خبر داده بود که اسامی آنها به شرح ذیل است:

,

عبداله درخشان، روح اله فتحی، میکائیل نریمانی، جمشید داس زرین، پیمان سلامی، رضا منافی آذر، الهوردی رحیمی، محمد بیرامی، بابک نظری، منوچهر اسکندرزاده، ابراهیم شکیبی، شمس الدین نجفیان، داوود دروگریان، علیرضا طهماسبیان، بابک قدیمی، رضا حضرتی، احتشام حاجی پور، رضا صفریان، علی مولائی و محمد احدزاده

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه