اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی

خون شهید حججی حرکت سخیف برخی نمایندگان مجلس را خنثی کرد/محسن حججی نمونه جوان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی

خون شهید حججی حرکت سخیف برخی نمایندگان مجلس را خنثی کرد/محسن حججی نمونه جوان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: محسن حججی الگوی تمام‌ روحیه رزمندگی و جهاد است، این شهید در اردوهای سازندگی جهادی علاوه بر فعالیت عمرانی، در حوزه فرهنگی نیز دست به اقدامات جهادی می‌زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ سرهنگ گلشن زاده، جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، عصر امروز در اولین یادواره شهدای اصناف فراهان و مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم شهید محسن حججی در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد فراهان با اشاره به اندیشه های سیاسی امام(ره) گفت: ازاصول اندیشه های سیاسی امام(ره) اسلام، مردم سالاری، دشمن ستیزی، عدالت ورزی و ساده زیستی مسئولان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: اسلام به عنوان نظام سیاسی و اجتماعی در حکومت دینی متجلی شده است و دین برای هدایت انسان ها به سوی سعادت و تحقق عدالت در جامعه است.

,

گلشن زاده با بیان اینکه در اسلام دین از سیاست جدا نیست، اظهار کرد: اسلام در همه شئون فرهنگی و اجتماعی دخالت و نظارت دارد و نسبت به هیچ مسئله ای فرو گذاری نکرده است.

,

 

,

, ,

جانشین فرمانده سپاه روح الله با اشاره به این که تجلی دین در عرصه سیاست مانع ترویج منکرات است، اظهار کرد: در اسلام به همه نیازهای فردی و اجتماعی بشر توجه شده است و برای راه حل مشکلات جامعه امروزی باید به آیات و روایات قرآن استناد کنیم.

,

وی گفت: منشا مشکلات دنیا بی دینی است، نهضت سیاسی و اجتماعی اسلام در سایه ولایت فقیه کلید حل سعادت بشر است.

,

گلشن زاده اظهار کرد: امروز جبهه شیطان اکبر به سرکردگی آمریکای جنایتکار، جبهه صهیونیست ها به سرگردگی اسرائیل و جبهه وهابیت به سرکردگی عربستان در مقابل جبهه مقاومت صف آرایی کردند و جبهه داخلی به سرکردگی سرخوردگان هم به آنها پیوستند تا جبهه مقاومت را شکست دهند اما به مدد نیروی الهی نتوانستند دوام بیاورند.

,

عجز و ناتوانی عربستان در یمن؛ پیچ تاریخی ذکر شده در بیانات رهبر است

, عجز و ناتوانی عربستان در یمن؛ پیچ تاریخی ذکر شده در بیانات رهبر است, عجز و ناتوانی عربستان در یمن؛ پیچ تاریخی ذکر شده در بیانات رهبر است,

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عربستان پس از عجز و ناتوانی با وساطت به دنبال پایان دادن به جنگ با یمن است تا آبروی نداشته خود را حفظ کند و این همان پیچ تاریخی است که مقام معظم رهبری از آن یاد می کند.

,

وی بیان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس همه کشورهای ابر قدرت از صدام با سلاح، تجهیزات و دلارهای نفتی حمایت کردند و همه قدرت‌های نظامی را علیه مقابله با ایران اسلامی هماهنگ کردند.

,

گلشن زاده اظهار کرد: ملت ایران در این نبرد پیروز و سربلند بیرون آمد و این رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند که اجازه ندادند دشمن یک وجب از خاک کشور را تصرف کند.

,

 

,

, ,

محسن حججی نمونه جوان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی

, محسن حججی نمونه جوان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی, محسن حججی نمونه جوان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی,

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فرزندان این ملت برای شهادت از یکدیگر سبقت می‌گیرند و برای رفتن به میدان شهادت اشک می‌ریزند، آمریکا توان مقابله با رزمندگان شهادت طلب ایرانی نداشته و ندارد.

,

وی اظهار کرد: محسن حججی نمونه جوان تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی است و شهادت او نحوه حیات جوانان انقلاب را به خوبی ترسیم کرد.

,

خون شهید حججی حرکت سخیف برخی نمایندگان مجلس را پوشاند

, خون شهید حججی حرکت سخیف برخی نمایندگان مجلس را پوشاند, خون شهید حججی حرکت سخیف برخی نمایندگان مجلس را پوشاند,

گلشن زاده بیان کرد: درست زمانی که جوانان ما در جبهه مقاومت در مقابل دشمنان اسلام سینه سپر می کنند، تعدادی از نمایندگان مجلس برای سلفی گرفتن با حامیان دشمنان اسلام سبقت می گیرند، خون شهید حججی حرکت سخیف نمایندگان را پوشاند.

,

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: شهادت‌ امثال محسن حججی و شهید غلامحسین وروانی نشانه مهمی برای حکومت های سلطه است تا بدانند که جوانان این مرز و بوم این چنین پای ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستاده اند.

,

وی با بیان اینکه بزرگداشت شهید حججی ترویج روحیه رزمندگی است، بیان کرد: محسن حججی الگوی تمام‌ روحیه رزمندگی و جهاد است، این شهید در اردوهای سازندگی جهادی علاوه بر فعالیت عمرانی، در حوزه فرهنگی نیز دست به اقدامات جهادی می‌زد.

, محسن حججی الگوی تمام‌ روحیه رزمندگی و جهاد است، این شهید در اردوهای سازندگی جهادی علاوه بر فعالیت عمرانی، در حوزه فرهنگی نیز دست به اقدامات جهادی می‌زد., محسن حججی الگوی تمام‌ روحیه رزمندگی و جهاد است، این شهید در اردوهای سازندگی جهادی علاوه بر فعالیت عمرانی، در حوزه فرهنگی نیز دست به اقدامات جهادی می‌زد., شهید در اردوهای سازندگی جهادی علاوه بر فعالیت عمرانی، در حوزه فرهنگی نیز دست به اقدامات جهادی می‌زد.,

گلشن زاده افزود: الگو و منش و روحیه جهادی این شهید بزرگوار سرلوحه مسئولان ما باشد. این روحیه با تقوا، ایثار و فداکاری به دست می آید.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه