اخبار داغ

آزمون: هر چه دارم از قربان بردیف است

آزمون: هر چه دارم از قربان بردیف است
مهاجم ایرانی تیم فوتبال روبین کازان روسیه گفت:‌ هرچه دارم از قربان بردیف است و او مرا به این سطح رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار آزمون در گفت‌وگو با برنامه «ورزش ایران» رادیو ایران در خصوص جدایی‌اش از روستوف پس از روزهای خوبی که در این تیم داشت، گفت: تصمیم خیلی سختی بود که از روستوف جدا شوم، چون عاشقانه این تیم را دوست داشتم. اکنون هم تیم روستوف را دوست دارم و احترام خاصی برای آن قائلم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: دو سال از بهترین روزهای ورزشی‌ام را در این تیم داشتم و تیمی یکدل داشتیم. به‌هر حال فوتبال است و برخی روزها باید برای آینده و پیشرفت برنامه داشت. من حس کردم اگر از روستوف جدا شوم، می‌توانم برای آینده‌ام بهتر پیشرفت کنم، اما در مجموع جدایی از روستوف اتفاق سختی بود.
,
 
,
مهاجم ایرانی تیم فوتبال روبین کازان روسیه درباره اینکه به تیمی برگشت که فوتبالش را در اروپا از آنجا آغاز کرده بود و سال گذشته هم این باشگاه از او شکایتی داشت که همین مسئله بازگشت آزمون به روبین کازان را عجیب کرد، اظهار داشت: خب همان‌طور که گفتید من اولین تیمم در اروپا، روبین کازان بود. هر جایی هم بروم اول از همه حرف از روبین کازان می‌زنم. درست است یکسری اتفاقات هم افتاد، اما من این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم. اکنون هم با این باشگاه قرارداد جدید بستم و فکر می‌کنم این حرفه‌ای است که وقتی قرارداد جدید دارم، کار جدیدی انجام دهم. تمام تلاشم را می‌کنم به روبین کازان کمک کنم و برای پیشرفت خودم هم این تیم سکوی پرتابی باشد.
,
 
,
آزمون درباره پیشنهاد لاتزیو و اینکه چه اتفاقاتی در این خصوص افتاد، گفت: من تاکنون صحبتی از پیشنهاد لاتزیو نکرده بودم، اما این باشگاه حتماً با باشگاه روبین کازان در این خصوص صحبت کرده است. من با روبین کازان قرارداد دارم و به قراردادم هم پایبندم.
,
 
,
وی درباره مسائل حاشیه‌سازی همچون خبر قرارداد 10 ساله او با قربان بردیف که باعث ناراحتی‌اش هم شده بود، خاطرنشان کرد: چیزی که شایعه است و حقیقت ندارد، باعث ناراحتی می‌شود. آدم انتظار خیلی چیزها را ندارد، به خصوص وقتی از طرف مقابلش شناخت داشته باشد. این مسائل بچه‌گانه است و من نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم، اما من هرچه دارم از قربان بردیف است و او مرا به این سطح رساند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه