اخبار داغ

در آخرین جلسه شورای شهر دوره چهارم گلپایگان مطرح شد؛

لزوم بازنگری در طرح جامع گلپایگان پس از ۱۹ سال/ اجرای ۹۹ درصدی ۸۰۰ مصوبه شورای شهر

لزوم بازنگری در طرح جامع گلپایگان پس از ۱۹ سال/ اجرای ۹۹ درصدی ۸۰۰ مصوبه شورای شهر
رئیس شورای شهر گفت: طرح جامع شهرستان از سال ۷۷ تاکنون ابلاغ نشده است این در حالی است که این طرح در نهایت هر ده سال یک بار باید بازنگری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازدیار عالمان؛ مسعود اسکندری در آخرین جلسه شورای شهر دوره چهارم گلپایگان عنوان کرد: طرح جامع شهرستان از سال 77 تاکنون ابلاغ نشده است این در حالی است که این طرح در نهایت هر ده سال یک بار باید بازنگری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

وی با اشاره به اینکه بیشترین حکم تخریب به خاطر عدم بازنگری در طرح جامع و ابلاغ از طرف وزارت مسکن و شهرداری بوده است، خاطرنشان کرد: از روزهای ابتدایی شورای چهارم به دنبال طرح جامع جدید بودیم که هنوز پس از گذشت چهار سال چیزی به دست ما نرسیده است.

,

رئیس شورای شهر گلپایگان با بیان اینکه با گذشت چند سال و شرایط جدید و منطقه زیستی و گردشگری های جدید باید گسترش در شهرستان صورت گیرد، تصریح کرد: محدوده شهر را به جای گسترش دادن کوچک تر کردند که نشان از تاثیر نظرهای شخصی و مغرضانه در این طرح است.

,

وی در مورد تخصیص بودجه در چهار سال شورا بیان کرد: بودجه تحقق یافته سال 92، 13 میلیارد بود که در سال 93، 8/5 میلیارد هزینه مخارج عمرانی و 4/5 میلیارد صرف امور جاری شهرداری شد.

,

اسکندری افزود: بودجه تحقق یافته سال 93،94، 95 به ترتیب 22،17،15 میلیارد بوده است که 10 میلیارد در سال 93 صرف امور عمرانی و 5 میلیارد صرف امور جاری شده است.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال یک میلیارد بیش تر از بودجه تحقق پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: 14 میلیارد در امسال مخارج عمرانی و 8 میلیارد نیز هزینه های جاری خواهد شد.

,

تمام توان خود را در جهت خدمت به مردم گرفتم
شهردار گلپایگان نیز گفت: تمام توان خود را در جهت خدمت به مردم گرفتم.

,
,

محمد امین جمالی با اشاره به اینکه دو سال در بدترین شرایط اقتصادی به کار در جهت خدمت به مردم پرداخته عنوان کرد: تعامل 100 درصدی شورا و شهرداری در این دو سال در مجموعه کاری بوده است.

,

جلوی ساخت های بلندی که چهره شهر را زشت می کرد گرفتیم
عضو شورای شهر با اشاره به اینکه در شهرستان در کوچه های سه متری و چهار متری هم ساختمان های بلند و نافرم ساخته می شد تصریح کرد: جلوی ساخت های بلندی که چهره شهر را زشت می کرد گرفتیم.

,
,

مهدی نوربخش با بیان اینکه در این مدت با عدم فروش تراکم شهرداری و وضعیت بد اقتصادی مواجه بودیم خاطرنشان کرد: ما به مقتضای زمان خود هر چه در توان داشتیم گذاشتیم.

,

وی با اعلام ناخرسندی از فعالیت های فرهنگی انجام شده در این سال ها عنوان کرد: ان شالله شورای دوره پنجم بتواند این خلاء را پر کند.

,

اقدامات زیر بنائی پارک بانوان انجام شده است

,

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه شورای دورای چهارم در کل کشور با رکود اقتصادی زیادی مواجه بود بیان کرد: اقدامات زیر بنائی پارک بانوان را انجام دادیم.

,

خدیجه ناطقی افزود: ادامه کار را به دو نماینده زن حاضر در دوره پنجم می سپاریم.

,

وی یاداور شد: رسانه ها صحبت های ما را به گوش مردم بسپارند بگذاریم قضاوت با مردم باشد.

,

دیگر عضو شورای شهر گفت: 620 جلسه ای که حضور داشتم در بیش از نیمی از آن نماینده شهرستان در استان بودم.

,

محمدرضا گلپایگانی با اشاره به سمت های خود در این سه سال همچون عضو هیأت رئیسه استان اصفهان و همچنین عضو کمیته اخلاق پزشکی استان مطرح کرد: اگر پیشرفتی به وجود آمد حاصل خرد جمعی بود.

,

وی افزود: هر چقدر دوستی در شورا بیشتر باشد پیشرفت نیز بیشتر خواهد بود.

,

مهم ترین کار شورا پیگیری طرح جامع شهری بود
عضو شورای شهر بیان کرد: مهم ترین کار شورا پیگیری طرح جامع بود.

,
,

نادری با اشاره به اینکه طرح جامع شهرستان باید تاکنون 10 سال یکبار عوض می شد عنوان کرد: طرحی که الان گلپایگان در آن در حال ساخت و ساز است متعلق به سال 77 است که با توجه به گسترش شهرستان جواب گو نیست.

,

اجرای 99 درصدی 800 مصوبه شورای شهر

,

عضو شورای شهر کارهای زیر بنائی نتیجه اش در چند سال آینده مشخص می شود هر چند که شاید امروز به چشم نیاید.

,

علی فیروزی با اشاره به به اینکه در روند اجرای جدا سازی آب خام از آب شرب در فضای سبز بیش از 1/5 میلیارد هزینه شده است تصریح کرد: این یکی از کارهای بزرگ صورت گرفته است هرچند که شاید مردم از آن مطلع نباشند.

,

وی با بیان اینکه بیش از 99 درصد مصوبات شورا را کمیته انطباق تائید کرده است بیان کرد: این نشان دهنده اشرافیت شورا به مواد قانونی آن بوده است.

,

فیروزی با اشاره به ادامه پروژه بازیافت بعد از 14 سال مطرح کرد: کارهای زیر بنائی این کارخانه در این دوره صورت گرفت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه