اخبار داغ

محمودی شاه نشین در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

ربیعی 500 میلیون حق جلسات را به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز کرد

ربیعی 500 میلیون حق جلسات را به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز کرد
نماینده شهریار در مجلس با اشاره به اینکه ربیعی در این چهار سال، ‌۵۰۰ میلیون تومان حق جلسات و مزایا را به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز کرده است، گفت: مسئولیت‌پذیری ربیعی بر کسی پوشیده نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی بعد از ظهر امروز پارلمان در موافقت با علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کار را یکی از مهمترین وزارت‌خانه‌های دولت خواند و گفت: مسائل مربوط به بازنشستگان، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، مهارت جویندگان کار و ... همه در حوزه مسئولیت این وزارت‌خانه قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه مسئولیت عدالت اجتماعی، حمایت از اقشار کم درآمد، احقاق حقوق کارگران و کارفرمایان، مدیریت صندوق‌های ذخیره کارگری و بازنشستگی و تعادل بین سهم بیمه از مواردی است که باید وزیر رفاه به آن پاسخگو باشد، بیان داشت: بی‌شک مسئولیت‌پذیری ربیعی و دلسوزی و حضور او در سنگرهای انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

,

محمودی شاه‌نشین در ادامه گفت:‌ رشد 52 درصدی مراکز درمانی اعتیاد،‌ رشد 53 درصدی پایگاه های خدمات اجتماعی، رشد 13/5 درصد تعداد مراکز نگهداری کودکان کار و رشد اعطای وام ضروری با کارمزد 4 درصد از اقدامات مهم ربیعی بوده است.

,

وی با تأکید بر اینکه به خاطر پیام های بازنشستگان و کارگران، امروز به‌عنوان موافق وزیر پیشنهادی صحبت می‌کند، خاطرنشان کرد: اقدام آقای ربیعی در بودجه 96 در مورد سه برابری مستمری مددجویان و اختصاص 4 هزار میلیارد تومان به این بخش جای تقدیر دارد.

,

نماینده شهریار در مجلس، صدور شناسنامه اقتصادی و الکترونیکی را مهم برشمرد و با اشاره به مسائل تامین اجتماعی و ثبات در مدیریت آن خطاب به نمایندگان گفت: یادتان نرفته در دولت گذشته ظرف 4 سال، 5 مدیر در این سازمان تغییر کردند، اما در این مدت تنها یک فرد موفق توانسته است این سازمان را اداره کند.

,

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان موافقت خود با وزیر پیشنهادی رفاه اظهار داشت: شاید آقای ربیعی راضی نباشد که این را بگویم، اما باید عرض کنم که در طول این چهار سال، ‌500 میلیون تومان حقوقی را که حق جلسات و مزایا بوده به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه