اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

صبر، مقاومت و بصیرت ویژگی بارز آزادگان/ از ظرفیت آزادگان برای ثبت خاطرات جنگ تحمیلی استفاده شود

صبر، مقاومت و بصیرت ویژگی بارز آزادگان/ از ظرفیت آزادگان برای ثبت خاطرات جنگ تحمیلی استفاده شود
فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: آزادگان بهترین راویان دفاع مقدس هستند که از ابعاد مختلف جنگ تحمیلی خاطراتی را برای بازگویی و انتقال به نسل جوان دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در گفتگو با خبرنگار  نارخبر، ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان گفت: امنیت، آرامش، استقلال و آزادی امروز کشور مدیون شهدا، جانبازان و آزادگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

وی افزود: آزادگان امروز هم در صف اول انتظار برای جان نثاری و شهادت هستند و درس ایستادگی و مقاومت در برابر سختی ها و حفظ ارزش ها را باید از این عزیزان آموخت.

,

رسولی با اشاره به اهمیت الگوگیری از آزادگان بیان کرد: صبر، مقاومت و بصیرت ویژگی بارز همسنگران مرحوم ابوترابی است و هنوز خاطره دعای عرفه آن مرحوم در یادها ماندگار است.

,

وی ادامه داد: حضور در جمع آزادگان و سخنان آنها درس است و به وجود این رزمندگان می بالیم و در طول سال برنامه دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان داریم.

,

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد: امروز هم در جمع مدافعان حرم شاهد حضور پیشکسوتان عرصه نبرد حق علیه باطل همچون شهید همدانی ها هستیم.

,

وی آزادگان را راوی خوب دفاع مقدس دانست که از ابعاد جنگ تحمیلی خاطراتی را برای بازگویی و انتقال به نسل جوان دارند.

,

رسولی با اشاره به تجارب آزادگان تصریح کرد: آزادگان رنج ها و دردهایی را تحمل و تجربه کرده اند که درک آن برای دیگران مشکل است و باید پیام‌آور اتفاقاتی باشند که برایشان روی داده است و تجاربی را که از آن دوران به دست آورده‌اند، انتقال دهند.

,

وی افزود: وظیفه ما ضمن ارج نهادن به این عزیزان، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده جامعه است.

,

به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن عزیزمان، فرمانده سپاه ناحیه ساوه با جمعی از ایثارگران به دیدار چهار خانواده آزاده و شهدا رفتند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه