اخبار داغ

به وضعیت تراکتور توجه نمی‌شود؛

واکنش گل‌محمدی به رفتار حاتمی و گلایه از فدراسیون فوتبال

واکنش گل‌محمدی به رفتار حاتمی و گلایه از فدراسیون فوتبال
علاوه بر مصدومیت بازیکنان تراکتورسازی که کار را برای کادر فنی این تیم دشوار می‌کند، تبعات رفتار شخصیِ آن‌ها نیز متوجه این تیم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، تراکتورسازی در گیر و دار کمبود بازیکنانش گرفتار مشکلات دیگری شده که باعث می‌شود گل‌محمدی اندک بازیکنانش را نیز به طور موقت از یک تا چند هفته از دست بدهد. علاوه بر مصدومیت که تراکتورسازان را به شدت آزار داده و چند مدافع این تیم را حداقل یک ماه از میادین دور کرده است، رفتار عجیب و غیر حرفه‌ای مهاجم تراکتورسازی که تنها گلِ فصل را به ثمر رسانده محرومیت این بازیکن از حضور در بازی هفته چهارم را در پی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال در پی درگیری شخصی فرزاد حاتمی در هتل المپیک با یکی از بازیکنان پیکان، رأی به محرومیت وی از یک بازی برای تیمش داده و در اصل باشگاه تراکتورسازی را به علت رفتار غیر حرفه‌ای و شخصی یک بازیکن جریمه کرده است، آن‌هم در وضعیتی که این باشگاه در وضعیتی قرار گرفته که به علت کم تجربگی بازیکنانش سه بازی متوالی را واگذار کرده است.

,

یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتورسازی نیز از رفتار فرزاد حاتمی انتقاد کرده و معتقد است نباید در قبال این رفتار، باشگاه تراکتورسازی محروم شود. او در این خصوص می‌گوید: اقدامی که فرزاد حاتمی انجام داده به هیچ وجه مورد پسند من و باشگاه تراکتورسازی نبود و نباید این کار را می‌کرد ولی اینکه باشگاه تراکتورسازی محروم و جریمه شود، رأی منصفانه‌ای نیست.

,

گل‌محمدی اضافه می‌کند: بهتر بود قبل از صدور این رأی کمی وضعیت تراکتور را بررسی می‌کردند و توجه می‌شد که برای چه تیمی با چه شرایطی رأی صادر می‌شود. فرزاد بازیکن خوبی است و متأسفانه در بازی با نفت از داشتن این بازی محروم هستیم.

,

سرمربی تراکتورسازان امیدوار به آینده تأکید می‌کند: با وجود تمامی مشکلات باید مبارزه کنیم، ممکن است در بازی فردا هم شکست بخوریم ولی حق نداریم خسته و مأیوس شویم. تا آخر توان خود برای موفقیت تلاش می‌کنیم و از جان خود مایه می‌گذاریم چرا که باید تراکتور را از وضعیت فعلی برهانیم.

,

با وجود نقش کلیدی بازیکنان پرتجربه تراکتورسازی، برخورد با بازیکنانی که در این وضعیت طاقت فرسا باشگاه را دچار زحمت کرده و با رفتار شخصی نسنجیده منجر به محرومیت تیم می‌شوند، ضروری به نظر می‌رسد تا کمتر شاهد تکرار این اتفاقات تلخ باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه