اخبار داغ

برانکو: برخی از اشتباهات داوری از هواپیما هم قابل تشخیص بود

برانکو: برخی از اشتباهات داوری از هواپیما هم قابل تشخیص بود
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان از تساوی تیمش مقابل سیاه‌جامگان ابراز تأسف کرد و اشتباهات داوری را در ثبت این نتیجه تأثیرگذار دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و سیاه‌جامگان اظهار داشت: شاهد یک قانون قدیمی فوتبال بودیم. تیمی که از شانس‌های خود استفاده نکرد، مجازات شد. معمولاً چنین تیمی این بازی‌ها را هم می‌بازد. متأسفانه بیش از حد شانس‌های گل خود را از دست دادیم و بعد تلاش‌هایی که شد بی‌تأثیر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نباید در این بازی امتیاز از دست می‌دادیم
وی در ادامه افزود: احتمالاً و شاید بخشی از تمرکز ما به خاطر بازی پیش‌رو با الاهلی اُفت کرده بود. برای هواداران‌مان متأسفم که بازهم حمایت خوبی از ما کردند، اما نتوانستیم برد خوبی به آنها تقدیم کنیم. به هر حال می‌دانیم لیگ طولانی است و از این نتایج می‌گیریم، اما نباید در این بازی امتیاز از دست می‌دادیم.

, نباید در این بازی امتیاز از دست می‌دادیم, نباید در این بازی امتیاز از دست می‌دادیم,
,

دلایل زیادی برای عدم رضایت‌مان از داوری داریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه تیمش در این بازی تمرکز نداشت، پاس‌های پرتعدادی به بیرانوند داده شد، مهاجمان در آفساید قرار می‌گرفتند و نحوه داوری و اشتباهات هم پرتعداد بود، گفت: البته دلایل زیادی برای عدم رضایت‌مان از داوری داریم. لحظات چالش برانگیزی زیادی به سود ما بود، اما باید فیلم بازی را ببینیم و بعد صحبت کنیم.

, دلایل زیادی برای عدم رضایت‌مان از داوری داریم, دلایل زیادی برای عدم رضایت‌مان از داوری داریم,
,

برخی از اشتباهات داوری از هواپیما هم قابل تشخیص بود
وی خاطر نشان کرد: با این حال برخی صحنه‌ها آنقدر واضح بود، از هواپیما هم می‌شد دید و به همین دلیل از داوری ناراضی هستیم. در خصوص نحوه بازی هم باید بگویم همیشه نمی‌توان حمله، حمله و حمله کرد. می‌خواستیم از طریق پاسکاری به شانس گلزنی برسیم که می‌رسیدیم، اما موقعیت‌های زیادی را گل نکردیم. گل علیپور هم احتمالاً سالم بود، اما داور نظر دیگری داشت.

, برخی از اشتباهات داوری از هواپیما هم قابل تشخیص بود, برخی از اشتباهات داوری از هواپیما هم قابل تشخیص بود,
,

نمی‌دانم چرا باید قوی‌تر از داور باشیم
برانکو درباره اینکه داوری‌ها در مواقع دیگری هم به ضرر پرسپولیس بوده و داور امروز آتش‌نشان بود و چه نظری در این خصوص دارد، گفت: من نمی‌دانم چرا باید قوی‌تر از داور باشیم، به نظرم او همه کار خود را انجام داد.

, نمی‌دانم چرا باید قوی‌تر از داور باشیم, نمی‌دانم چرا باید قوی‌تر از داور باشیم,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه