اخبار داغ

یادداشت؛

ولایت طاغوت در فضای مجازی!

ولایت طاغوت در فضای مجازی!
متأسفانه درعصر حاضر، یکی از راه های سلطه دشمن برکشور، بحث فضای مجازی و حاکم بودن ولایت طاغوت در این فضا است. از جمله این فضاها، تلگرام و اینستاگرام صهیونیستی است که تلگرام خود به تنهایی ضربات سختی بر پیکره ی اطلاعاتی و حقوق شهروندی کاربران ایرانی وارد نموده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِیَاء تُلْقُونَ إِلَیْهِم بِالْمَوَدَّةِ وَ قَدْ کَفَرُوا بِمَا جَاءکُم؛1 ای کسانی که ایمان آوردید! دشمن من و دشمن خودتان را دوست نگیرید! شما نسبت به آنها اظهار محبت می کنید، در حالی که آنان به آنچه از حق برای شما آمده کافر شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 1,

در قرآن کریم آیات بسیاری وجود دارد که به سلطه ی دشمنان بر مسلمانان اشاره شده و اجازه نمی دهد که مسلمانان تحت سلطه کفار قرار گیرند؛ و این همه هشدار، گویای اهمیت و خطر آفرین بودن این مسئله است. این اشارات گوش دل هر مومن انقلابی و اهل عملی را می نوازد؛ چرا که پیروزی و سعادتمندی در دنیا و آخرت درگرو این است که دست دشمن را به هر نحوی که شده از دولت و کشور خود کوتاه کند و آنها را به دوستی نگیرد.

,

رهبر عظیم الشأن و بصیر ما نیز درکلامی فرمودند: «اینکه مسئله آمریکا و استکبار را تکرار می کنم از روی عادت نیست، احساس خطر می کنم.»2 اما این کوتاه شدن دست دشمنان از مملکت فقط با گفتن و غصه خوردن میسر نمی شود، بلکه نیاز به اقدامی انقلابی و همه جانبه در بین تمام اقشار مردم را دارد. در همین راستا است که رهبر بصیر ما چندی است فرمان آتش به اختیار را داده اند. اما نکته قابل توجه این است که در بین تمام اقشار و گروه ها، دانشگاهیان و حوزویان نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. مقام معظم رهبری در دیدار اعضاء مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، به این مهم اشاره کردند و در سخنان خود، نقش طلاب را موثرتر دانستند. ایشان در این دیدار، حوزویان را دعوت به انقلابی گری و دوری از انقلاب زدایی از محیط حوزه کرده اند معظم له فرمودند: « انقلابی ماندن حوزه های علمیه عامل انقلابی ماندن نظام است. چرا که اگر حوزه قم انقلابی نماند نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار خواهد گرفت.»3 ایشان فرمودند: «حوزه قم پشتوانه است، حرف من این است که می گویم حوزه علمیه قم بایستی به عنوان یک حوزه انقلابی به عنوان مهد انقلاب به عنوان آن کوره آتشفشان که همینطور دارد انرژی انقلابی را صادر میکند از خودش، حضور و ظهور داشته باشد.»4 از آنجایی که اعضاء حوزه علمیه کسانی جز طلاب نیستند، پس در واقع، حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به طلاب فرمودند: که باید انقلابی در صحنه باشند.

, 2, 3, 4, .,

رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال امام راحل در سال 95 مؤلفه هایی را برای فرد انقلابی برشمردند، از جمله اینکه: «باید دشمن را شناخت، نقشه دشمن را فهمید و از تبعیت دشمن سرباز زد. این شاخص چهارم، این عدم تبعیت را قرآن جهاد کبیر نامیده است.»

,

متأسفانه درعصر حاضر، یکی از راه های سلطه دشمن برکشور، بحث فضای مجازی و حاکم بودن ولایت طاغوت در این فضا است. از جمله این فضاها، تلگرام و اینستاگرام صهیونیستی است که تلگرام خود به تنهایی ضربات سختی بر پیکره ی اطلاعاتی و حقوق شهروندی کاربران ایرانی وارد نموده است. طبق محاسبات صورت گرفته از روی سرور مرکزی تلگرام، کاربران ایرانی از 23 میلیون در سال 94، اکنون به بیش از 45 میلیون کاربر رسیده است.

,

مالک اینستاگرام، واتس اپ و فیس بوک، یک صهیونیست به نام زاکربرگ است. وی تاثیرگذارترین صهیونیست جهان است و رسما اعلام کرده منکر وجود خدا (آتئیست) است. وی سرورها و نسخه های کاملی از اطلاعات مبادله شده بین کاربران خود را در اختیار آژانس امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار می دهد. مدیر سایت تلگرام نیز که به زاکربرگ روسی یا زاکربرگ دوم معروف است پاول دروف و برادرش نیکولای دروف بوده که مدیر اسبق شبکه اجتماعی وی کی (بزرگترین شبکه اجتماعی بعدازفیسبوک) است. پاول دروف با کمک خانواده لاشویلی، شرکت قلعه دیجیتال که مدیریت مالی تلگرام را بر عهده دارد، راه اندازی کرده است. مدیر اصلی این شرکت، مایکل میری لاشویلی، میلیاردر صهیونیستی روسی-گرجستانی تبار و رهبر کنگره یهودیان روسیه و تاثیر گذارترین عضو کنگره جهانی یهود است و در حال حاضر نیز ساکن تل آویو می باشد. سرور این بدافزار اینترنتی (تلگرام) درکشور انگلیس و شهر لندن، آن هم بر یک سرور کاملا دولتی سوار است.

,

 نهادهای مسئول از جمله وزارت ارشاد و دستگاه های قضایی و اجرایی باید با فیلترینگ و بستن راه تنفس چنین جنگ افزارهای اینترنتی-صهیونیستی که متعلق به سرویس های جاسوسی-تروریستی است، از سلطه روزافزون دشمنان بر کشور بکاهند؛ نه اینکه با بها ندادن به نرم افزارها و برنامه های داخلی و از بین بردن فرصت های رشد جوانان و نخبگان این مملکت استعدادهای آنان را در نطفه خفه کنند!!!

,

طلاب عزیز می توانند به عنوان سربازان و منبرداران اسلام، با یک حرکت انقلابی و جهادی، علاوه بر شناساندن ماهیت این نجس افزارها به مردم و خطرات امنیتی که ملت و نظام را تهدید می کند، جرقه های یک انقلاب بزرگ علیه شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایتکار را در فضای مجازی کشور روشن کنند. دشمنان قسم خورده این مرز و بوم از هر راهی به دنبال پیشبرد مقاصد شوم خود در عرصه جنگ نرم هستند، آنان به وسیله اطلاعاتی که این شبکه های ضداجتماعی در اختیارشان قرار می دهد، سطح فکر عامه مردم و مطالبات، تحلیل های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی افراد جامعه به خصوص نخبگان را، توسط نرم افزارهای تحلیل و کارشناسان ویژه بررسی کرده و بدین وسیله بهترین راه را برای رسیدن به اهداف خود طراحی و برنامه ریزی می کنند.

,

 از جمله این راه ها بحث مهندسی انتخابات سال 96 جمهوری اسلامی ایران بود. چه بسا تخلفات موجود در جریان انتخابات از جمله زیادی تعرفه در نقاطی و کم بودن تعرفه درنقاط دیگر، صبح یا غروب فرستاده شدن یا در واقع زمان ارسال تعرفه ها به مناطق مختلف و... توسط همین اطلاعات دهی و برنامه ریزی ها انجام شده باشد.

,

ما برای حفظ نظام جمهوری اسلامی نیازمند حضور جهادی طلبه های انقلابی و ولایتی در عرصه جنگ نرم هستیم. امام خامنه ای، در ادامه صحبت های خود در دیدار نمایندگان طلاب تاکید کردند: «باید افراد صاحب فکر بنشینند فکر کنند. با کارهای سطحی، با فریاد کشیدن که احیانا در یک جلسه ای آدم داد بکشد و به یکی اعتراض کند، با این حرف ها مسئله درست نمی شود. راه اینها نیست، راه فکرکردن، اندیشیدن و حکمت آمیز برنامه ریزی کردن، مجموعه های برنامه ریزی شده را تهیه  و دنبال کردن است.»5 طلاب انقلابی با پشتوانه حوزه های انقلابی و با ایجاد گفتمان مطالبه گری و گفتمان عدالت طلبی مد نظر مقام عظمای ولایت این امکان را به وجود می آورند تا ارکان نظام جمهوری را در مقابل جنگ نرم دشمنان صهیونیستی استوار سازند و مقدمات دولت ظهور را فراهم کنند.

, 5, .,

حوزه های علمیه انقلابی باید پرچم دار مبارزه با کفر و طاغوت باشند که مع الأسف، عملکرد این چند سال اخیر برخی طلاب موید حضور طاغوت و وسایل اغوا کننده صهیونیستی در فضای مجازی کشور بوده است. رهبر معظم انقلاب در این مورد فرموده اند: «بعضی سعی می کنند جامعه و جوان های ما را دچار نا امیدی کنند بگویند آقا فایده ندارد، نمی شود، نمی رسیم.»6 اما شاخص مهم دیگری که معظم له در مراسم ارتحال امام راحل فرمودند این است که: «هرگز منحرف نشویم از رسیدن به آن اهداف بلند و آرمان های بلند. تسلیم نشویم در برابر فشارها»7

, 6, 7,

حوزه های علمیه با نصب العین قراردادن فرامین امام خامنه ای می توانند بزرگ ترین و مهم ترین گام های مبارزه با دشمن صهیونیستی و این جاسوسکده های همیشه همراه بردارند چرا که: «وکان حقا علینا نصرالمومنین. و یاری مومنین همواره حقی است بر عهده ما!»8

, 8,

رضوان موسی پور، فعال فضای مجازی

,

..................................…………………………………..

, ..................................…………………………………..,

1.ممتحنه/1

,

2. 25/12/94 امام خامنه ای

,

3. همانجا.

,

4. همانجا.

,

5. 11/3/95 امام خامنه ای

,

6. همانجا.

,

7. همانجا.

,

8. روم/4.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه