اخبار داغ

گمانه زنی در مورد شهردار آینده اهرم

گمانه زنی در مورد شهردار آینده اهرم
یکی از منتخبان شورای پنجم شهر اهرم در خصوص اظهار نظرهای اخیر در فضاهای مجازی در ارتباط با تعیین گزینه شهرداری اهرم گفت: این اظهار نظرها تنها گمانه زنی هایی است که هیچکدام هنوز قطعی نیست و کذب محض می باشد و بعضاً زاییده أفکار و جریانات خاص با اهدافی مشخص می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، با روشن شدن تکلیف ترکیب شورای شهر اهرم، حالا حرف و حدیث‌ها درباره اینکه شهردار آینده مرکز تنگستان چه‌کسی خواهد بود، آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

یکی از منتخبان شورای پنجم شهر اهرم در پاسخ به سوْال خبرنگار تنگستان نما در خصوص اظهار نظرهای اخیر در فضاهای مجازی در ارتباط با تعیین گزینه شهرداری اهرم گفت: این اظهار نظرها تنها گمانه زنی هایی است که هیچکدام هنوز قطعی نیست و کذب محض می باشد و بعضاً زاییده أفکار و جریانات خاص با اهدافی مشخص می باشد.

وی که خواست نامش فاش نشود اظهار کرد : در جلساتی که منتخبین شورای شهر اهرم داشته اند گزینه هایی مطرح شده که این گزینه لزوما نهایی نبوده و ما همچنان در حال رایزنی و نیز ارزیابی گزینه های مختلف هستیم که نهایتاً تا فرصت مقرر گزینه ها را در جلسه ای مطرح و بر اساس رای حداکثری به استانداری جهت نظرنهایی ایشان اعلام می نماییم که قطع و یقین بر اساس سنوات قبل حکم شهردار توسط استاندار محترم امضا و ابلاغ می گردد.

وی وجود اختلاف نظر در میان اعضای شوراها را امری عادی و طبیعی دانست و گفت شایسته و بایسته آن است که این اختلاف نظرها به بحث و جدل ها ونزاع های بیهوده ختم نشود که تنها نتیجه آن تلف شدن سرمایه ها و منابع و أوقات و حقوق مردم می باشد.

,
,
,
,
,
با همه این احتمالات و شنیده‌های غیررسمی، باید تا زمان آغاز به‌کار شورای پنجم صبر کرد و دید که کدام گزینه‌ها شانس بیشتری برای انتخاب به‌عنوان شهردار کلانشهرهایی چون تهران و مشهد خواهند داشت.
,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه