اخبار داغ

یک پیشکسوت فوتبال عنوان کرد:

افت محسوس فعالیت ورزش های تیمی گیوی در۱۰سال اخیر/اسپانسرها بیشتر به ورزش اهمیت دهند

افت محسوس فعالیت ورزش های تیمی گیوی در۱۰سال اخیر/اسپانسرها بیشتر به ورزش اهمیت دهند
پیشکسوت فوتبال گفت: فعالیت هیات های ورزشی و همینطور ورزشهای تیمی و باشگاهی شهر گیوی در۱۰سال اخیر به طور محسوسی کاهش یافته است که می توان چالش این معضل ورزشی را عدم حمایت اقتصادی، نبود اسپانسر و همچنین وجود معضلات اجتماعی در سطح جامعه عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، صادق هدایتی با بیان اینکه در فعالیت ده سال اخیر هیات ها، ورزشهای تیمی و باشگاهی افت محسوسی در سطح شهرستان مشاهده می شود، گفت: متاسفانه بدلیل نبود حمایتهای مالی بسیاری از هیات های ورزشی و فعالیت در حوزه ورزش های تیمی را از دست داده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی ادامه داد: با وجود اینکه سرانه ورزشی شهرستان کوثر با 13 سالن ورزشی بیشتر از حد نصاب کشوری است اما کمبود 85 درصدی ورزشکاران، هوارادان، هیات ها و رواج معضلات اجتماعی و مجازی نسبت به 10 سال اخیر باعث شده است اکثر سالن های ورزشی تعطیل و برخی نیز نیمه فعال باشند.

,

این پیشکسوت فوتبال اظهار داشت: سال های گذشته نه تنها تیم ها و هیات های متعدد در بخش های ورزشی واقع در شهر گیوی فعالیت داشتند بلکه تیم های منتخب روستایی و شهری نیز برای برگزاری مسابقات در زمین چمن مناطق یک و دو شهری گیوی و همچنین در سالن های ورزشی منطقه تدارک دیده می شد؛ اما هم اکنون به خاطر شرایط اقتصادی، عدم حمایت های مادی، نبود اسپانسر و بدلیل آنکه زیرساختهای اقتصادی خوبی برای حمایت از این ورزشها وجود ندارد آسیب بیشتری به تیم های شهرستان وارد شده و در نتیجه هیات های انگشت شماری در حال فعالیت هستند.

,

هدایتی خاطر نشان کرد: در مسابقات جام رمضان تیم های متعدد ورزشی بخصوص فوتسال طرفدار بسیاری داشته و تیم های ورزشی بیشتری در حال فعالیت بودند، اما اخیراً هیچ تیمی برای برگزاری مسابقات جام رمضان وجود نداشته و درنتیجه جام رمضان گیوی تنها در تیم منتخب منطقه یک و دوی شهری در بازی با تیم خلخال خلاصه شد.

,

این پیشکسوت ورزشی مشکل ورزش کوثر را عدم حمایت از ورزشکاران حرفه ای در رشته های متعدد و نبود پشتوانه مالی هیات ها دانست و گفت: در این زمینه مسئولان در تلاش باشند تا سهم ورزش را از هیات های استانی گرفته و در جذب سرمایه گذار و اسپانسر تلاش کنند.

,

هدایتی در پایان تصریح کرد: مشکل مالی تیم های ورزشی و هیات ها را می توان با کمک گرفتن از خیران، همشهریان مقیم دیگر استانها، حمایتهای مالی صنایع بزرگ و جذب سرمایه گذار مرتفع کرد، به شرطی که مسئولان هیات ها و تیم ها با اداره ورزش و جوانان همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه