اخبار داغ

واکنش امام جمعه کوثر به معضل آسفالت شهر گیوی

واکنش امام جمعه کوثر به معضل آسفالت شهر گیوی
امام جمعه کوثر در واکنش به معضل چاله چوله های شهر گیوی گفت: باید ورودی و خروجی شهر را بست و مانع حضور مسافران و گردشگران در شهر شد، چرا که ارائه چنین خدمات شهری با چاله چوله های معابر و خیابانها و نبود حتی یک متر آسفالت در فصل کار مایه آبروریزی و تاسف را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، حجت الاسلام والمسلمین بیگی با بیان این مطلب اظهار کرد: گیوی به عنوان باغ شهر استان اردبیل دارای مناطق زیبا و گردشگری بسیاری است که لازم است در تبلیغ و اطلاع رسانی در این خصوص اقدامات شایسته ای در جذب و نگه داری مسافران و گردشگران صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی با اشاره به ارائه خدمات شهری اظهار کرد: متاسفانه در چند ماه اخیر هیچ تحرکی در خصوص ارائه خدمات شهری در حوزه آسفالت معابر و خیابانها از سوی شهرداری گیوی شاهد نبوده ایم، هرچند دیگر مسئولان راه و شهرسازی مسیر میدان نیروی انتظامی تا سد گیوی را آسفالت و بهسازی کرده اند.

,

 امام جمعه کوثر در واکنش به معضل چاله چوله های شهر گیوی گفت: باید ورودی و خروجی شهر را بست و مانع حضور مسافران و گردشگران در شهر شد، چرا که ارائه چنین خدمات شهری با چاله چوله های معابر و خیابانها و نبود حتی یک متر آسفالت در فصل کار مایه آبروریزی و تاسف است.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی کوثر اضافه کرد: شوراهای شهر گیوی در این مدت کوتاه مدیریتی خود ملزومات یک شهر را که در آسفالت معابر و خیابان ها خلاصه شده است، انجام دهند و تا فصل کار به اتمام نرسیده عملیات آسفالت کاری را آغاز کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین بیگی گفت: یک جدول سالم و صاف در سطح شهر، بلوار ها و میادین نداریم؛ جوانان منطقه همت کرده اند در رنگکاری جداول بلوار ها و میادین کمک حال شهرداری شدند؛ شهرداری نیز با همیاری شوراهای شهر در زیباسازی مبلمان شهری، آغاز عملیات آسفالت معابر و خیابانها و در دیگر ارائه خدمات شهری به اهالی و مسافرین تسریع کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه