اخبار داغ

درد دل پلنگ برفی ایران از وجود مشکلات و نامهربانی مسئولان

درد دل پلنگ برفی ایران از وجود مشکلات و نامهربانی مسئولان
علیرضا نوروزی کوهنورد نیشابوری که اخیرا موفق به صعود قله گاشربروم با ارتفاع۸۰۸۰ متری شده به بیان نامهربانی های مسئولین پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز؛ علیرضا نوروزی معروف به پلنگ برفی تنها کسی است که برای اولین بار در ایران به دو قله بالای هشت هزار متر بصورت آلپی صعود داشته است،

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

 

,

در این گفتگو به مشکلاتی که وی برای این صعود در سر راه خود داشته است می پردازیم تا بلکه مسئولین بیشتر به جایگاه ورزشکاران پرافتخار پی ببرند.

,

 

,

علیرضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز گفت: بنده برای صعود به قله۸۰۸۰متری گاشربروم سختی های زیادی را کشیدم، قبل از سفر به پاکستان و در حالی که آماده رفتن به مسابقات بودم ناگهان ویزای من توسط سفارت پاکستان صادر نشد که با پیگیری از طریق نماینده نیشابور و فیروزه حل شد.

, عطارنیوز,

 

,

وی ادامه داد: عدم صدور ویزا برای بنده واقعا ناراحت کننده بود، پس از صدور ویزا نیز برای حمل وسایل مورد نیازم مجبور به پرداخت اضافه بار زیادی شدم که بجای حمایت مسئولین بنده خودم مجبور به پرداخت این جریمه شدم.

,

 

,

نوروزی ادامه می دهد: مسئولین برای من زحمت زیادی نکشیدند، برنامه سال آتی را بنده یک برنامه سنگین ریخته ام، کسانی که همراه بودند از هیچ زحمتی دریغ نکردند؛ اما شهر عجیبی داریم و زیاد به فکر ورزشکاران نیستند.

,

 

,

وی بیان کرد: چطور شهرداری رشت برای ورزشکار خود هزینه می کند؛ اما شهرداری نیشابور که سه سال قبل اسپانسر بنده بود و بنده ۱۵میلیون تومان هزینه کردم؛ اما هنوز هیچ ریالی به بنده پرداخت نشده است و آیا این حق بنده است؟.

,

 

,

این ورزشکار گفت: در شهر ما که ادعای زیادی داریم هیچ خبری نیست، اگر یک ورزشکار قصد انجام یک کار بزرگ را دارد باید همه همت کنند تا این هدف بزرگ به دست بیاید، بنده هیچ توقع زیادی ندارم، افتخار آفرینی را ابتدا برای شهرم دارم و معتقدم مسئولین باید از این فرصت استفاده کنند.

,

 

,

وی افزود: فدراسیون کوهنوردی تنها به یک مجوز برون مرزی بسنده می کند و هیچ گونه نقشی در اسپانسر بودن ندارد و هیچ حمایت مالی ندارد، حتی در مسابقات سنگ نوردی که در ردیف ملی برگزار می شود باید ورزشکار از جیب خود برای رفتن به مسابقه هزینه کند و اگر هم ندارد نمی تواند به مسابقات جهانی اعزام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه