اخبار داغ

رحیم پور ازغدی:

کسانی که با صهیونیست‌ها بازی کردند، با تیم داعش هم مسابقه می‌دهند/عکس نوشت

کسانی که با صهیونیست‌ها بازی کردند، با تیم داعش هم مسابقه می‌دهند/عکس نوشت
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر یک ورزشکار وارد جریان سیاسی شد و ورزش را سیاسی کرد، باید پای عواقبش بایستد. مردم ما هزاران شهید در مبارزه با صهیونیسم و حامیانش داده اند و اگر کسانی می‌خواهند وارد جریان سیاسی همبستگی با اسرائیل شوند باید دونگ خود را بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛حرکت غیراخلاقی دو بازیکن ایرانی و بازی با نماینده رژیم اشغالگر قدس با واکنش‌ها و محکومیت‌های بسیاری از قشرهای مختلف بویژه در میان ورزشکاران همراه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سخنانی در جمع گروهی از دانشجویان با تقبیح این حرکت از زوایای انسانی، قانونی و اخلاقی آن، اظهار داشت:  لبخند زدن به دشمن بشریت و بازی کردن با تیمی که زیر پرچم جلاد بازی می‌کند، خودش یک کار کاملا سیاسی و در واقع، آلوده کردن ورزش به سیاست صهیونیستی است.

,

وی افزود: یک ورزشکار قبل از ورزشکار بودن، باید انسان باشد. البته فیفا خودش، هم سیاسی و هم دچار فساد مالی است ولی به فیفا و فدراسیون فوتبال کاری ندارم. آنچه عرض میکنم پاسخ فرهنگی به مسئله است نه پاسخ رسمی.

,

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر یک ورزشکار وارد جریان سیاسی شد و ورزش را سیاسی کرد، باید پای عواقبش بایستد. مردم ما هزاران شهید در مبارزه با صهیونیسم و حامیانش داده اند و اگر کسانی می‌خواهند وارد جریان سیاسی همبستگی با اسرائیل شوند باید دونگ خود را بپردازند. کسانی که میخواهند بازی با اسرائیل را عادی سازی کنند، در جبهه مردم ما نیستند و طبیعی است که باید هزینه بدهند. چنانکه جبهه مقاومت ضد صهیونیستی در این مسیر هزینه بسیاری داد و می‌دهد. شاید هم اینها را بازی دادند و بازیچه‌ها همیشه بازیچه می‌مانند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه