اخبار داغ

راهیابی دانش آموزان دخترسپیدانی به مسابقات پارالمپیک

راهیابی دانش آموزان دخترسپیدانی به مسابقات پارالمپیک
دانش آموزان آموزشگاه بانیازهای ویژه ساعی سپیدان در مسابقات ورزشی مرحله کشوری در شهر تبریز خوش درخشیدند وبه اردوی دانش آموزی جهت شرکت در مسابقات پارالمپیک دعوت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛ زهرا شفیعی رودبالی و سمانه مومنی اصل دونفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول پیش حرفه ای آموزشگاه بانیازهای ویژه پس از ارزیابی اولیه برای شرکت درمسابقات ورزشی مرحله کشوری انتخاب شدند وسپس بااستفاده از تمرین های ورزشی وبرنامه های امادگی جسمانی زیر نظر مربیان در شهر شیراز امادگی لازم را پیدا نمودندبرای شرکت در نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر با نیازهای ویزه مرحله کشوری از طرف اداره آموزش وپرورش استثنایی فارس در قالب یک تیم ورزشی شش نفره به شهر تبریز اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

 دراین دوره از مسابقات زهرا شفیعی رودبالی موفق به احرازمقام اول پرتاب وزنه در کشورشد ویک مدال طلا ویک مدال نقره گرفت وسمانه مومنی اصل نیز توانست مقام دوم دوصدمترومقام سوم دو دویست متر کسب نماید ودومدال نقره ویک مدال برنز بگیرد .

,

همچنین در این دوره از مسابقات از میان 28 تیم اعزامی از سراسر کشور, تیم اعزامی از استان فارس توانست مقام دوم تیمی را کسب نماید.

,

دانش آموزان این مرکز این موفقیت را درحالی کسب نمودند که از هرگونه امکانات ورزشی ومربی در طول سال تحصیلی محروم بوده اند وفقط با یک دوره تمرینات فشرده ثابت کردند که دارای توانمندی هاواعتماد بنفس بالایی هستند.

,

لازم بذکر است که این دو دانش آموز که دارای محرومیتهای زیادی در زمینه های اقتصادی هستند برای شرکت در مسابقات پارالمپیک دعوت شده اند ونیازمند به حمایتهای همه جانبه برای کسب آمادگی بیشتر می باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه