اخبار داغ

همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی؛

اسوه‌های صبر و استقامت در خلیل‌آباد تجلیل شدند

اسوه‌های صبر و استقامت در خلیل‌آباد تجلیل شدند
مراسم تجلیل از آزادگان اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور 9 نفر از آزادگان شهرستان خلیل‌آباد و خانواده‌های آن‌ها شب گذشته در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، در سالروز گرامیداشت ورود آزادگان به میهن مراسم تجلیل از آزادگان خلیل‌آباد شب گذشته با حضور مسئولان، آزادگان و عموم مردم شهرستان در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

ثبت خاطرات آزادگان، جانبازان و رزمندگان برای انتقال به نسل بعد ضروری است

, ثبت خاطرات آزادگان، جانبازان و رزمندگان برای انتقال به نسل بعد ضروری است,

 

,

محسن رزمی در این مراسم اظهار داشت: همه‌ساله تعداد زیادی از جانبازان، ایثارگران و آزادگان را از دست می‌دهیم و جمع‌بندی خاطرات این عزیزان از دغدغه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

,

 

,

وی بابیان اینکه خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس به‌صورت شفاهی و کتبی در برخی موارد بیان‌شده است، خاطرنشان کرد: آزادگان خاطرات زیادی دارند که مطمئناً هنوز بیان‌نشده است.

,

 

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلیل‌آباد تصریح کرد: اگر بنا به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی انقلاب است باید این خاطرات ثبت شود و از تمام ایثارگران، جانبازان و آزادگان تقاضا داریم خاطرات خود را ثبت کنند.

,

 

,

وی همچنین اذعان کرد: رسالت ویژه نسل جوان این است که با دنباله‌روی از سیره این سرافرازان کشور و یادگاران دفاع مقدس و روزهای آتش و خون، خود و کشور را در برابر دشمنان بیمه کنند.

,

 

,

در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از رشادت‌های 9 آزاده سرافراز شهرستان خلیل‌آباد تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه