اخبار داغ

نقل خاطره امام جمعه مهدیشهر از شهید حججی

نقل خاطره امام جمعه مهدیشهر از شهید حججی
امام جمعه مهدیشهر خاطره ای به نقل از یکی از افراد قرارگاه خاتم الوصیا از شهید مدافع حرم محسن حججی بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی در جمع مردم مهدیشهر  با اشاره به روز زیارتی امام رضا(ع)، گفت: امام رضا(ع) مظهر رافت خداوند هستند و در زیارتنامه حضرت نیز به این رافت تاکید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با ذکر کراماتی از این امام رئوف، اظهار کرد: در هندوستان شخصی با فرزندانش زندگی می کرد که بر اثر حوادث و اتفاقاتی همسرش در جزیره ای بدون سکنه تنها مانده بود، این شخص به حرم امام رضا (ع) آمد و برای نجات همسرش به حضرت متوسل شد.

,

امام جمعه مهدیشهر ادامه داد: امام رضا(ع) عنایت خود را شامل این شخص کرد و همسرش را از آن جزیره نجات دادو همچنان که آن شخص هندوستانی در حرم در حال گریه و توسل به حضرت بود، به ناگاه دید شخصی نزد وی آمد و گفت همسرت در ایوان طلا منتظر توست، این شخص نیز به ایوان طلا رفت و دید امام رئوف همسرش را از آن جزیره نجات داده و الآن همسرش در حرم هست.

,

بارانی با بیان اینکه باید امام رضا(ع) را جلودار زندگی خودمان بدانیم، تصریح کرد: امام رضا(ع) باید در زندگیمان جریان پیدا کند و فقط نگوییم السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا، بلکه باید خودمان نیز اخلاق و رفتارمان امام رضایی شود.  

,

وی با تاکید بر زیارت با معرفت امام رضا(ع)، افزود: زیارت بامعرفت باعث می شود حضرت را بشناسیم، اکثریت ما معرفت عمیقی از امام نداریم و نیازهای کوچکی از حضرت طلب می کنیم.

,

امام جمعه مهدیشهر اضافه کرد: وقتی به زیارت امام می رویم اولین اراده ما این باشد که از امام رضا(ع) بخواهیم ما را عوض کند و گره های معنوی زندگیمان را باز نماید.

,

بارانی در ادامه با گرامیداشتن یاد شهید مدافع حرم محسن حججی، گفت: یکی از برادران قرارگاه خا تم الاوصیا خاطره ای از این شهید بزرگوار نقل کرد که نیاز است بازگو شود.

,

وی در نقل این خاطره اظهار کرد: شهید حججی پاسدار بود و در بعدازظهرها که بیکار بود می رفت برق کشی ساختمان انجام می داد که 300 الی 400 هزار تومان حقوق این کارش بود که این مبلغ را برای خود استفاده نمی کرد بلکه در قرارگاه فرهنگی هزینه می کرد.

,

امام جمعه مهدیشهر ادامه داد: اینها سربازان ولایت هستند که از پول خود گذشتند تا چند جوان از فعالیت ها و کارهای فرهنگی بهره مند شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه