اخبار داغ

کارشناس سیاسی مطرح کرد:

دولت دوازدهم بر همان پاشنه دولت یازدهم خواهید چرخید/ اقتصاد بیمار کشور نیاز به مدیران تحصیل کرده دارد

دولت دوازدهم بر همان پاشنه دولت یازدهم خواهید چرخید/ اقتصاد بیمار کشور نیاز به مدیران تحصیل کرده دارد
وقتی نگاهی به وزرای پیشنهادی دولت می اندازیم علامتی از نشاط و تحرک در آن ها نمی بینیم بنابراین دولت دوازدهم بر همان پاشنه دولت یازدهم خواهید چرخید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین گودینی کارشناس مسائل سیاسی روز پنج شنبه درگفتگو با پایگاه خبریفردیسان در خصوص عدم جوانگرایی در انتخاب وزراء کابینه دوازدهم گفت: در خصوص جوانگرایی در دولت و قول دولت برای جوان تر کردن تیم خود مانند تمام قول ها اتفاق مثبتی را مشاهده نکردیم ،وزرای پیر، موتور خوبی برای حرکت کشور نخواهند بود و مانند خودرویی با مصرف بالا اما بهره وری پایین هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

این کارشناس سیاسی با تاکید بر این که تحرک، نشاط، نوآوری، دوندگی و انرژی از ویژگی های جوانان است خاطر نشان کرد: وقتی نگاهی به وزرای پیشنهادی دولت می اندازیم علامتی از نشاط و تحرک در آن ها نمی بینیم بنابراین دولت دوازدهم بر همان پاشنه دولت یازدهم خواهید چرخید.

,

وی درادامه با بیان این که شاید یکی از دلایل عدم جوان گرایی نداشتن اعتماد به جوانان باشد افزود: آقای روحانی در ایام تبلیغات انتخاباتی قول تولید یک میلیون شغل را در سال ۹۶ به مردم داد درحالی که در حدود نیمی از سال سپری شده است هنوز شاهد تلاشی در این زمینه نبوده ایم ،اگر دولت به این قول وفادار ماند به جوانگرایی دولت هم عمل می کرد، من دولت را سرای سالمندان می دانم و منتظر معجزه نخواهم بود.

,

گودینی درمورد بی توجهی به نظرات اصلاح طلبان درتشکیل کابینه دولت گفت: به نظر نمی رسد اقای روحانی از اصلاح طلبان عبور کند، تعداد زیادی از وزرای پیشنهادی از وزرا یا معاونین دولت اصلاحات بوده اند هرچند معتقدم در دولت دوازدهم به ان ها باج داده می شود اگرچه کمتر.

,

این کارشناس سیاسی در ادامه هم چنین تصریح کرد: اصلاح طلبان این گونه وانمود می کنند که روحانی به آن ها بی توجهی کرده است اما این گونه نیست، در واقع این یک فرار رو به جلو برای امتیاز بیشتر است، اگرنه تعداد قابل توجهی از وزرای معرفی شده به مجلس اصلاح طلبان هستند.

,

گودینی در خصوص وزرای پیشنهادی دولت در حوزه اقتصاد به مجلس نیز عنوان داشت: بدون شک مشکل اصلی مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی است، مردم از بیکاری، رکود، تورم و گرانی رنج می برند، اما ترکیب کابینه نشان می دهد که دل مشغولی آقای روحانی موضوعات اقتصادی نیست و به همین دلیل یک متخصص اقتصادی در کابینه آقای روحانی وجود ندارد.

,

وی گفت: اقتصاد بیمار کشور به مدیران اقتصادی و تحصیل کرده در حوزه اقتصاد نیاز دارد، وقت به سرعت سپری می شود و مشکلات تلمبار شده است، آمارها حکایت از بدتر شدن اوضاع اقتصادی دارد بنابراین نمی توان کشور را به صورت سنتی و هیئتی اداره کرد.

,

این استاد دانشگاه در خصوص عدم حضور بانوان در کابینه دولت دوزادهم اظهار داشت : آقای روحانی و اصولا اصلاح طلبان برای جذب آرای مردمی حرف های قشنگی می زنند اما وقتی کار تمام شد راه خود را می روند ،قصه ی عدم حضور بانوان دربدنه دولت همین قصه است.

,

وی درپایان خاطر نشان کرد: امیدی به تحول و حرکت پرشتاب کشور برای بازسازی اوضاع اقتصادی با این تیم اقصادی نیست هرچند باید منتظربمانیم تا روزهای آینده دولت دوازدهم را ببینیم .

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه