اخبار داغ

برای سی و مین سال پیاپی؛

یادواره سردار شهید حسین حمایتی در بوشهر برگزار می شود

یادواره سردار شهید حسین حمایتی در بوشهر برگزار می شود
سی و مین سالگر شهید عبدالحسین حمایتی با حضور مسئولین استانی و کشوری همزمان با یادواره شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی در بوشهر برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سی و مین سالگر شهید عبدالحسین حمایتی با حضور مسئولین استانی و کشوری همزمان با یادواره شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی در بوشهر برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ , سی و مین سالگر شهید عبدالحسین حمایتی با حضور مسئولین استانی و کشوری همزمان با یادواره شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی در بوشهر برگزار خواهد شد.,

این مراسم با همت خانواده شهید حمایتی روز پنج شنبه 2شهریورماه با حضور مسئولین استانی و کشوری در حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) گلزار شهدای شهر بوشهر برگزار می شود.

, این مراسم با همت خانواده شهید حمایتی روز پنج شنبه 2شهریورماه با حضور مسئولین استانی و کشوری در حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) گلزار شهدای شهر بوشهر برگزار می شود.,

لازم به ذکر است که این برنامه از صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت زنده پخش خواهد شد.

, لازم به ذکر است که این برنامه از صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت زنده پخش خواهد شد.,

نام و نام خانوادگی : شهید عبد الحسین حمایتی

, شهید عبد الحسین حمایتی,

نام پدر : حاجی‌آقا

, حاجی‌آقا,

تاریخ تولد : 1345

, 1345,

محل تولد : بوشهر

, بوشهر,

تاریخ شهادت :6/6/ 1366

, 6/6/ 1366,

محل شهادت : کوهستانهای اطراف گاوبندی

, کوهستانهای اطراف گاوبندی,

فرازی از وصیتنامه شهید عبدالحسین حمایتی بزرگوار:

, فرازی از وصیتنامه شهید عبدالحسین حمایتی بزرگوار:, فرازی از وصیتنامه شهید عبدالحسین حمایتی بزرگوار, :, :,

به نام خدا

,

صحبت‌هاى خود را شروع می‌کنم باشد که خدا توفیق اتمامش را به من عطا فرماید. در لحظاتى شروع به نوشتن می‌کنم که حداکثر عملیات تا سه ساعت دیگر آغاز می‌گردد. در اول عرایضم، به کلیه برادران عزیز حزب‌الله سفارش می‌کنم جبهه‌ها را بیش از پیش گرم نگه‌دارند. زندگى مى‌گذرد، سختی و راحتى‌، پستى و بلندى، ‌ولى ‌چیزى‌‌که ‌می‌ماند براى‌ آخرت انسان، عمل ‌اوست. گرچه باید بگویم عمل من نتوانست حداقل خودم را راضى کند، چه رسد به رضایت خدا!

, !,

همیشه در این آرزو باشید که عاشق خدا شوید، به او نزدیک شوید، دنیا (را) براى دنیا‌دوستان بگذارید و همیشه پیرو خط رهبر عزیز امام خمینى باشید و پشتیبانى قاطع نمایید ... گوش به حرف هیچ‌یک از مخالفین خط امام ندهید که اینان گمراهانند و صحبت جدى دارم با مسئولین، آنانى‌که در خط امام و انقلابند انشاء‌الله که خدا توفیق روزافزون به آنان عطا فرماید. تقاضا دارم جوانان حزب‌الله را در امور داخل کنید و متکى به این نباشید که اینان تجربه کارى دارند و یا تخصص. اگر شما اینان ‌را وارد کار کنید، مطمئن ‌باشید در آینده ‌از اشخاص‌ متخصص بیش‌تر مى‌شوند و این به واسطه این است که به خدا اتکاء دارند و صحبتى نیز با مسئولینى که هنوز توفیق این را پیدا نکردند خود را با انقلاب ‌و مردم ‌تطبیق ‌دهند. بدانید خدا ناظر بر اعمال شماست. تک تک شهداء بر شما نظارت ‌می‌کنند، از خدا بترسید که خشم خدا را نمی‌توانید جلوگیر باشید. خانواده شهداء را اذیت نکنید. عزیزان ‌حزب‌الله ‌را خار در چشم و استخوان در گلو نگذارید. همین‌طور که ابر‌قدرت‌ها را نیز همین‌ها به زانو در‌آوردند، به حساب شما نیز رسیدگى می‌کنند، ولى قبل از این به اشتباهات خود پى ببرید، خود را اصلاح کنید.

, .,

عرضى هم دارم خدمت امت عزیز، واقعاً شرمنده هستم که می‌بینم ‌این همه ‌از خود‌گذشتگى، این ‌همه ‌ایثار (و) فداکارى، ولى نتوانستم خود را غرق ‌در شما کنم. عزیزان، انقلاب ‌را مانند هدیه‌ای گرانقدر که به شما از سوى خداوند سبحان رسیده است، ‌با جان و دل محافظت کنید و مانند حسین‌بن‌على‌(علیه‌السلام) خود را و خانواده خود (را) فداى راه خداکنید و این دنیا را با آخرت ‌مبادله ‌کنید و این، بزرگ‌ترین و پرصرفه‌ترین تجارت است که اهل دل درک عرائضم (را) مى‌کنند.

, .,

مادران، خواهران، پدران، عزیزان، خود را راهى حسین کنید که مانند اهل کوفه نباشیم. این صحبتم به منزله این نیست که کسى در صحنه نباشد، ولى مى‌خواهم هر کس سهم خود را ادا کند و خود آن‌ها در ثوابش شریک شوند. انشاءالله که همه همین‌طور هستند. ما می‌توانیم خود را در خط امام و انقلاب بدانیم که هیچ فشارى ‌نگذاریم ‌به وطن عزیزمان وارد شود. گوش به امر امام باشند که همه ملت این‌چنین ‌هستند.

, . , .,

... به همه سفارش می‌کنم صبر را پیشه خود کنند که بهترین صلاح است. خدایا تو را شکر می‌گویم که در این خط قرارم داده‌اى. خدایا از درگاهت تقاضاى بخشش می‌کنم که نتوانستم آن‌طورکه خودت صلاح مى‌بینى بندگی‌ات کنم. همچنین تقاضا دارم آن‌هایى که منحرفند (را) هدایت و مغرضان را نابود بفرما. به امید زیارت کربلا.

, ... , . , . , . , .,

در آخر تقاضا دارم اگر به کربلا نرسیدم، به نیابت (از) این حقیر به حرم سرورم بروید و به‌جاى من طواف حرم شریفش را انجام دهید.

, .,

والسلام، عبدالحسین حمایتى، 20/11/1364

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه