اخبار داغ

امام جمعه شهر اردل:

شعری که از دل پاک نشات بگیرد در جامعه اثر گذار است

شعری که از دل پاک نشات بگیرد در جامعه اثر گذار است
حجت الاسلام مهرداد بهرامی گفت:شعر جوشش دل است نه بافته ذهن و هر چقدر دل پاکتر و باصفاتر باشد لطافت شعر بیشتر و در جامعه اثر گذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هفت چشمه، حجت الاسلام  مهرداد بهرامی  امام جمعه شهر اردل  در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر منطقه ای تمدار بیت که با حضور شاعران لرزبان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل برگزار شد با بیان اینکه قوم لر همواره ارادت خالصانه ای به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشته اند، افزود: در کلام و رفتار اهل بیت و امامان معصوم چیزی به نام نفاق و تفرقه جایی ندارد و مردم داری و نگاه به مردم همیشه سرلوحه رفتار آنان بوده است.

بهرامی  با بیان اینکه شاعران گذشته هرگز در حضور امامان شخصیت کسی را با شعر خود نمی شکستند، عنوان کرد: هنر شاعران و هنرمندان دوری از نفاق و تفرقه و ایجاد وحدت و برادری در جامعه است.

وی همچنین با بیان اینکه شعری که از دل پاک نشات بگیرد در جامعه  اثر گذار است افزود: شعر جوشش دل است نه بافته ذهن و هر چقدر دل پاکتر و باصفاتر باشد لطافت شعر بیشتر و در جامعه اثر گذار است.

امام جمعه شهر اردل قوم لر را پاکترین و ناب ترین  قوم مطرح کرد و بیان کرد گذر تاریخ قوم لر همیشه در کنار امام زادگان معصوم(ع) بوده که این نشان از اعتقادات دینی این قوم غیور و فداکار است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه