اخبار داغ

امام‌جمعه خلیل‌آباد:

آزادگان فرهنگ ایستادگی را از کمپ‌های عراق به شهرهای ایران انتقال دادند

آزادگان فرهنگ ایستادگی را از کمپ‌های عراق به شهرهای ایران انتقال دادند
امام‌جمعه خلیل‌آباد بابیان اینکه آزادگان فرهنگ ایستادگی را از کمپ‌های عراق به شهرهای ایران انتقال دادند، گفت: جمهوری اسلامی ایران باید از تجربه‌ها، سرمایه‌ها و معنویت آزادگان استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی شب گذشته در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: آزادگان مردانی از جنس غیرت و حماسه بودند که با صبر خود به اسلام و نظام جمهوری اسلامی آبرو و اعتبار بخشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی بابیان اینکه آزادگان باتحمل شکنجه‌ها در اردوگاه‌های عراق ثابت کردند که شیعه امام صادق (ع) هستند، خاطرنشان کرد: ورود آزادگان به میهن اسلامی به انتظار میلیون‌ها انقلابی و حزب‌اللهی در میهن اسلامی پایان داد.

,

 

,

امام‌جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه در هر شرایطی که انسان آزاده قرار می‌گیرد آن استقامت، صلابت و دیانت خود را حفظ می‌کند و از پای درنخواهد آمد، تصریح کرد: اگر  انسان آزاده در دست دشمنان اسیر شود و دیگران برحسب ظاهر به او غلبه کنند و آسایش را از او بگیرند و آسایش او تبدیل به شکنجه شود بازهم آن استقامت و دیانت خود را حفظ می‌کند.

,

 

,

وی بابیان اینکه بیش از 40 هزار نفر در دوران دفاع مقدس به دست دشمنان اسیر شدند، بیان کرد: آزادگان سالیان متمادی در عراق شکنجه شدند و بسیاری از آزادگان براثر شکنجه به شهادت رسیدند ولی تسلیم دشمن نشدند.

,

 

,

حجت الاسلام ناهیدی با اشاره به اینکه آزادگان به شهادت رسیدند، ولی روحیه ضد استبداد و ضد استکباری خود را از دست ندادند، عنوان کرد: آزادگان باوجود تمام سختی‌ها و فشارها دست از ایمان و نظام خود برنداشتند و فرهنگ ایستادگی را از کمپ‌ها به تک‌تک شهرهای ایران اسلامی منتقل کردند.

,

 

,

وی بابیان اینکه ملت بزرگ ایران همراهی و همکاری و همدلی داشتند و عزت و احترام آزادگان را نگه داشتند، تأکید کرد: آزادگان مایه افتخار ملت ایران هستند و جمهوری اسلامی باید از تجربه‌ها، سرمایه‌ها و معنویت آزادگان استفاده و بستر را برای حضور آنان در عرصه‌ها و میدان‌های مختلف فراهم کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه