اخبار داغ

مدیر عامل شرکت آبفای آب و فاضلاب روستایی البرز:

۳ تصفیه خانه آب و فاضلاب روستایی هفته دولت افتتاح می شود

۳ تصفیه خانه آب و فاضلاب روستایی هفته دولت افتتاح می شود
مدیر عامل شرکت آبفای آب و فاضلاب روستایی استان البرز گفت:تصفیه خانه فاضلاب در روستای طالقان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و همچنین در شهریور ماه جاری ۸ مجتمع بهره برداری می شودو بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان پروژه هست که در نیمه ی اول امسال بهره برداری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحسین حسن زاده ریس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای آب و فاضلاب روستایی استان البرز در خصوص افتتاح پروژه ها در هفته دولت به خبرنگار کرج رسانه گفت:در هفته دولت چندین چاه هست که حفاری شده و بهره برداری می شود و یکسری مخازن هوایی هستند که به تعداد پنج مخزن هوایی با ظرفیت ۱۰۰۰ متر مکعب مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب در روستای طالقان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و همچنین در شهریور ماه جاری ۸ مجتمع بهره برداری می شودو بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان پروژه هست که در نیمه ی اول امسال بهره برداری خواهد شد.

,

حسن زاده اضافه کرد: امسال علاوه بر تصفیه خانه فاضلاب طالقان  دو تصفیه خانه دیگر در روستای حسنکدر و همچنین تصفیه خانه ی فاضلاب روستای ولایت رود به بهره برداری می رسد و کار مطالعات ۵ روستا در حال حاضر در دست انجام است و ۵ روستا جز اعتبارات سال ۹۶ هست که تا آخر امسال کار عملیاتی آن اجرایی می شود.

,

ریس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای آب و فاضلاب روستایی استان البرز درپایان گفت:در حال حاضر هم کار بزرگی که انجام شده این است که روستاهایی که قبلا با تانکر آبیاری می شد ۳۶ روستا بود و اکنون با پیگیری های انجام شده  به زیر ۲۰ روستا رسیده و امیدواریم که بتوانیم این تعداد را هم به حداقل برسانیم تا مردم بتوانند از سالهای بعد مشکلی در خصوص آب شرب روستایی  نداشته باشند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه