اخبار داغ

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان:

آزادگان نمادهای گفتمان انقلاب اسلامی هستند/ما نتوانستیم حال اسرا را بازبینی کنیم

آزادگان نمادهای گفتمان انقلاب اسلامی هستند/ما نتوانستیم حال اسرا را بازبینی کنیم
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با ابراز تاسف از اینکه ما نتوانستیم حال اسرا را بازبینی کنیم، گفت: من فکر میکنم دنیای اسرای ما دنیای ویژه ای است همه مبلغین، فرهنگیان، اساتید دانشگاه و روحایون باید این دنیا را بازنمایی کنند تا بدانیم چه گذشت به یک نفر که ۸سال از زندگی اش در یک سلول بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، مهدی ظفری در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت: قطعا در یک عملیات و در یک جنگ عده ای در حین نبرد شهید، عده ای جانباز، تعدادی اسیر می شوند و تعدادی سالم برمیگردند این در حالی است که به طور کلی تقریبا تعداد اسرا یا آزادگان ما در دست دشمن نزدیک به نصف اسرای دشمن بوده است که در عملیات ها اسیر داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود:  قطعا کسی که در عملیات سالم برمیگردد خانواده اش میدانند این موضوع در رابطه با جانبازان نیز همینطور است و جای امیدواری دارند ولی شرایط آزادگان ما شرایط ویژه ای بوده است.

,

ظفری با بیان اینکه خود بعثی ها از دادن آمار و ارقام به صلیب سرخ جهانی جلوگیری میکردند ، تصریح کرد:  این کار را میکردند که بتوانند این عزیزان اسیر ایرانی را شکنجه بدهند و از اینها رمز جنگ و اطلاعات عملیاتی را بگیرند.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان تاکید کرد:  لذا همین خود اشکال اساسی و شرایط سختی را برای رزمندگان به وجود می آورد.

,

وی خاطر نشان کرد:  آن آزاده و جوان بسیجی ما یک پایش قطع شده و در اوج جراحت و مشکلات حاد جسمی را وقتی در سلول بعثی میبرند و خبرنگار زن بی حجاب از ایشان می آید اسم و رسم او را میپرسد که خبر سلامتی اش را به خانواده اش بدهد حاضر به مصاحبه نمیشود و میگوید من نمیخواهم خبر سلامتی ام را یک زن بی حجاب به خانواده ام بدهد.

,

*ما نتوانستیم حال اسرا را بازبینی کنیم

, *ما نتوانستیم حال اسرا را بازبینی کنیم, *ما نتوانستیم حال اسرا را بازبینی کنیم,

ظفری گفت: یعنی آنجا هم حاضر نمیشود پای روی احکام و دین بگذارد در حالی که خانواده آزاده ها هر لحظه منتظر بودند رسانه های دشمن اعلام کنند که به خاطر شکنجه شهید شد ه اند از یک طرف خودش در شرایط خاص و ویژه ای است از طرفی هم شرایط خانواده آنها ویژه است.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: من فکر میکنم دنیای اسرای ما دنیای ویژه ای است همه مبلغین و فرهنگیان و اساتید دانشگاه و روحایون ما باید این دنیا را بازنمایی کنند تا بدانیم چه گذشت به یک نفر که ۸سال از زندگی اش در یک سلول بود ما نتوانستیم حال اسرا را بازبینی کنیم.

,

* ۹۵۰  آزاده همدانی افتخار این جامعه هستند

, * ۹۵۰  آزاده همدانی افتخار این جامعه هستند, * ۹۵۰  آزاده همدانی افتخار این جامعه هستند,

وی افزود: استان همدان قریب به 950 آزاده در دفاع مقدس داشته است که امروز  باعث افتخار جامعه باشد.

,

ظفری تاکید کرد: امروز وجود این عزیزان در جامعه باعث افتخار است مسئولین به وجود این عزیزان باید افتخار کنند و در پشتیبانی از این عزیزان اهتمام بورزند البته  در حال حاضر برخی کارها انجام گرفته است.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس در وهله اول برای رضای خدا قدم برداشتند، گفت: همه رزمندگان داوطلب رفتند و اجباری در کار نبود برایشان اما ما باید بدانیم حق اینها را باید محفوظ داشت .

,

وی با اشاره به اینکه مسئولین باید مراقب باشند، اظهار داشت: علاوه بر وضعیت معیشتی باید به این فرموده امام و رهبری که نگذارید پیشکسوتان جهاد و دفاع مقدس در کشاکش زندگی و روزگار به فراموشی سپرده شوند توجه کرد و این را مسئولین ما درک کنند.

,

*جریان سازی تفکر آزادگان تکلیفی بر دوش مسئولین است/ آزادگان نمادهای گفتمان انقلاب اسلامی هستند

, *جریان سازی تفکر آزادگان تکلیفی بر دوش مسئولین است/ آزادگان نمادهای گفتمان انقلاب اسلامی هستند, *جریان سازی تفکر آزادگان تکلیفی بر دوش مسئولین است/ آزادگان نمادهای گفتمان انقلاب اسلامی هستند,

ظفری افزود:  از اینها باید به عنوان نمادهای گفتمان انقلاب اسلامی بهره برداری کرد و نماد سازی کرد.

,

وی در پایان ابراز داشت:  تفکر این عزیزان باید در دانشگاه و مدارس جریانسازی شود، تکلیفی است بر دوش همه مسئولین و اگر غفلتی بکند باید در پیشگاه خدا وشهدا و امام در قیامت باید پاسخگو باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه