اخبار داغ

پرچم ایران بر فراز قله آراگاتس؛

کوهنوردان خارگی به قله های ارمنستان صعود کردند

کوهنوردان خارگی به قله های ارمنستان صعود کردند
اولین صعود خارج از کشور هیات کوه نوردی خارگ به نام سردار بزرگ شهید عباس رنجبر توسط کوهنوردان جزیره ی خارگ ثبت گردید و یاد شهید عباس رنجبر بر بلندترین قله ی کشور ارمنستان گرامی داشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  اولین صعود خارج از کشور هیات کوه نوردی به نام سردار بزرگ شهید عباس رنجبر توسط کوهنوردان جزیره ی خارگ ثبت گردید و یاد شهید عباس رنجبر بر بلندترین قله ی کشور ارمنستان گرامی داشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛  ,

سیاستگذاری و برنامه های این هیات علاوه بر نشاط بخشیدن بر طیف جوانان و ورزش دوستان ، أرج نهادن به مقام شامخ شهدا را نیز در رؤوس اولویت های کاری خود قرار داده لذا  این صعود بنام سردار بزرگ شهید عباس رنجبر ثبت گردید.

,

گفتنی است دو صعود قبلی این هیات نیز به ترتیب به نام شهدای والا مقام شهیدان محمدرضا حیدری و فتح الله درودگاهی ثبت گردید که از افتخارات این هیات می باشد.

,

با توجه به اینکه این صعود در کشور ارمنستان انجام گرفته پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران نیز بر فراز قله آراگاتس به اهتزاز در آمد.

,

قله آراگاتس با ارتفاع ٤٠٩٠ متر از سطح دریا بلندترین قله کشور ارمنستان محسوب می شود.

,

با هماهنگی های صورت گرفته با هیات استان بوشهر و همچنین فدراسیون جمهوری اسلامی ایران این صعود با رعایت قوانین و مقررات و همچنین در نظر گرفتن تمامی موارد ایمنی با موفقیت صورت گرفت.

,

جوانان خارگی نشان دادند با همبستگی و همدلی و همچنین برنامه ریزی مدون میتوان علاوه بر گسترش روح ورزش می توان فرهنگ سازی نیز در زمینه های مختلف انجام داد.

,

جزیره خارگ از پتانسیل های بالقوه ای در امر ورزش برخوردار است که میتوان با ساماندهی و همچنین بکارگیری برنامه های منسجم در همه زمینه های ورزشی گامهای بزرگی را برداشت.

,

از این رو از دستنکاران ورزش تقاضا دارم با بستر سازی مناسب زمینه رشد و شکوفایی را  برای همه آحاد جامعه فراهم سازند تا تاثیر گذاری آن به خود جامعه برگردد و جامعه ای پرنشاط را در جزیره خارگ شاهد باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه