اخبار داغ

مدیر گروه سینما و انیمیشن دانشگاه فرهنگ و هنر البرز:

دوره کاردانی انیمیشن از مهرماه در البرز تدریس می شود

دوره کاردانی انیمیشن از مهرماه در البرز تدریس می شود
حامد توکل گفت: به همت مدرسان گروه انیمیشن دانشگاه فرهنگ و هنر البرز دوره ی کاردانی انیمیشن تدوین مورد تایید وزارت علوم قرار گرفت و از این پس علاقه مندان البرزی به این رشته هنری و البته جذاب می توانند در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد توکل مدیر گروه سینما و انیمیشن دانشگاه فرهنگ و هنر استان البرز در گفتگو با کرج رسانه گفت: به همت مدرسان گروه انیمیشن دانشگاه فرهنگ و هنر البرز دوره ی کاردانی انیمیشن تدوین مورد تایید وزارت علوم قرار گرفت و با تصویب وزارت علوم ، مراکز آموزش علمی ، کاربردی سراسر کشور از مهر سال جاری موظف به رعایت سرفصل های تدوین شده جدید انیمیشن هستند و از این پس علاقه مندان البرزی به این رشته هنری و البته جذاب می توانند در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

وی گفت: امروزه دنیای ارتباطات در نقطه اوج خود قرار داشته و نیاز به رسانه ای سریع و همه فهم بیش از هر چیزی احساس می شود و رسانه انیمیشن به دلیل در اختیار قرار دادن پیشروترین ابزار ارتباطی ، سریع ترین و جامع ترین روش ارتباط را بوجود آورده و درصورتی که درست و با دانش به کار برده شود ، توانایی بازخورد اقتصادی مطلوبی را به دنبال خواهد داشت .

,

توکل افزود: گروه انیمیشن مرکز آموزش علمی ، کاربردی فرهنگ و هنر البرز با هدف تربیت کاردان انیمیشن با استفاده از تجارب مدرسان دانشگاه اقدام به تدوین دوره کاردانی انیمیشن کرده است
و در این دوره دانشجو به ابزار ، رویکردها و روند ساخت یک پروژه متحرک سازی تسلط می یابد و آماده فعالیت در این حوزه و بخش های مرتبط با آن همچون ساخت بازی رایانه ای ، ساخت تیزر تبلیغاتی ، برنامه تلویزیونی و … می شود .

,
,

این استاد دانشگاه فرهنگ و هنر البرز افزود: فارغ التحصیلان این رشته می توانند مشاغلی مانند انیماتور ، طراح شخصیت های انیمیشن ،اپراتور و مدل ساز انیمیشن ۲ بعدی و ۳ بعدیرا احراز نمایند .

,

حامد توکل مدیر گروه سینما و انیمیشن درپایان گفت: کارشناسی انیمیشن گرایش کارگردانی هم توسط استادان همین دانشگاه تدوین شده و در مرحله تصویب دانشگاه جامع علمی ،کاربردی و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است .

,

گفتنی است دوره کاردانی انیمیشن توسط امیر خانچی ، شیوا وزیری ، نداتمیمی ، سیامک تکلو ،حامد توکل ، محمد جعفر حاج صادقی ،دکتر فاطمه ناظمی یگانه و دکتر ناصر چک نژادیان  از اساتید دانشگاه فرهنگ و هنر استان البرز  تدوین شده است .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه