اخبار داغ

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن؛

مسؤلان شهرستان مشگین شهر با آزادگان دیدار کردند

مسؤلان شهرستان مشگین شهر با آزادگان دیدار کردند
به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن با حضور مسئولان ارشد شهرستان از آزادگان این شهرستان دیدار انجام گرفت و در مراسمی از آنان تجلیل به عمل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، به مناسبت آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در منازل آزادگان سرافراز شهرستان مشگین‌شهر با آنان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

 حجت الاسلام رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت: دیدار با آزادگان یکی از کارهای مهم وتأثیر گذار در جامعه است و این اقدام به منزله این است که آزادگان همچنان در دل مردم جا دارند و باید از آنان قدردانی کرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه آزادگان در طول اسارت دچار رنج و مشقت زیاد شده‌اند گفت: صبر و ولایتمداری آزادگان درس ایستادگی در مقابل دشمنان را به همه ما یاد داده است که با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون دفاع خواهیم کرد.

,

 

,

در این دیدارها آزادگان خاطراتی را از نحوه اسارت و گذر زمان در اردوگاه دشمن بیان کردند.

,

 

,

همچنین در مراسمی در محل تالار اندیشه شهرستان از آزادگان شهرستان مشگین‌شهر تجلیل به عمل آمد.

,

 

,

به گزارش سفیرمشکین، شهرستان مشگین‌شهر 32 آزاده دارد که یکی از این آزادگان به درجه رفیع شهادت نائل گشته و پنج نفر دیگر نیز از این شهرستان کوچ کرده‌اند و در حال حاضر 26 آزاده در این شهرستان وجود دارد که اکثریت آزادگان بالغ بر 7 سال در اسارت بودند که با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از کارکنان سپاه شهرستان از انان دیدار کردند.

,

 

,

لیست آزادگان شهرستان مشگین‌شهر عبارت‌اند از:

,

تقی فرج زاده، ابراهیم بابا اوغلی، عبدالحسین طالبی، محرم جعفری، رضا حاجی زاده، حسین اوجعلی زاده، التماس ابراهیمی، یحیی علیپور، علی بابایی، صفرجعفری، عبدالله محمدی، علی دروگری، محسن حیدراوغلی، احمد بخشعلی‌زاده، علیقلی رضایی، امین شهبازی، قباد شهابی، ارض اله نوروزی، حسین امامعلی اوغلی، ابراهیم علیپور، عسگر عسگری، غفار آندیده، خالق ویردی صمدی، شهید ابراهیم خواجوی ، آزادگان کوچ کرده از این شهرستان نیز غلامرضا امامقلی‌زاده، محمد علی دستگزار، خان اوغلان غلام‌زاده، جلیل ستوده و میر فرامرز موسوی هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه