اخبار داغ

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

شهید حججی پرچم افتخار ایران است/ هر کجا ایمان حاکم باشد ترس از مرگ وجود ندارد

شهید حججی پرچم افتخار ایران است/ هر کجا ایمان حاکم باشد ترس از مرگ وجود ندارد
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی شهید حججی را پرچم افتخاری برای ایران اسلامی نام برد و گفت: کسانی که در مورد مدافعان حرم گزافه‌گویی می‌کنند ترسو هستند و تا زمانی که خطر تا بیخ گوششان نرسد بیدار نمی‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با بلاغ با اشاره به شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: مسئله شهید حججی و تمام شهدای مدافع حرم یک مسئله اعتقادی است و به تعبیر مرحوم آیت‌الله طالقانی اسلام مرزن می‌شناسد و مرز اسلام توحید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,

وی افزود: هر کجا وحدانیت و اعتقاد به دین مبین اسلام و حاکمیت وحی باشد همه مسلمانان باید متحد در برابرش موضع داشته باشند که پیامبر اکرم(ص) فرمودند هیچ کس نمی‌تواند نسبت به سرنوشت مسلمانان دیگر بی‌توجه و بی‌اعتنا باشد وگرنه مسلمان نیست.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در هر کجایی از بلاد اسلام اتفاقی رخ دهد مسلمانان باید واکنش نشان دهند، خاطرنشان کرد: موضوع خاورمیانه مانند سوریه، عراق و ... مربوط به حوزه‌هایی است که مستقیماً متوجه ماست که نه تنها مرز اعتقادی ما را در بر می‌گیرد بلکه مرز خاکی و تمامیت ارضی ایران اسلامی، استقلال و آب و خاک ما را به واسطه تولید جریان‌های آلوده و خون آشام مانند داعش، طالبان و ... نشانه گرفتند.

فیاضی تصریح کرد: همان‌طور که در فرهنگ معارف اسلامی ما وجود دارد، ما دفاع را به خارج از مرزهای خود کشاندیم و در این دفاع درواقع همه ملت ایران شریک هستند و کسانی که انتقاد می‌کنند و طعنه می‌زنند، افرادی هستند که تمامیت ارضی و استقلال ایران و مرز فکری ما را قبول ندارند.

وی با اشاره به سخنان یک نماینده مجلس سابق که هم اکنون در آمریکا زندگی می‌کند در مورد شهید حججی، بیان کرد: این افراد اگر ایران، اسلام و انقلاب را قبول داشتند از کشور فرار نمی‌کردند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی رسانه‌های فریب خورده، افزود: برای برخی رسانه‌هایی که در داخل کشور اقامت دارند و زیر پرچم انقلاب اسلام هستند، متأسفیم که چرا باید فریب داده‌های غربی، دشمنان ایران اسلامی و خودباختگان وطن‌فروشی را که به آمریکا پناه برند و زیر سایه تروریست‌های بین‌المللی زندگی می‌کنند را بخورند.

فیاضی شهید حججی را پرچم افتخاری برای ایران اسلامی نام برد و بیان کرد: صلابت، استقامت، بردباری و وقار این جوان در دل گروه خون آشام داعش این پیام را به همه می‌رساند که هر کجا ایمان حاکم باشد ترس از مرگ وجود ندارد و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی به عنوان یک اصل سرلوحه مدافعان حرم ما است.

وی گفت: ما ملت ایران وظیفه داریم و باید از این عزیزان تجلیل و تکریم کنیم و این راه، راه پر خطر و پرثمری است و کسانی که نگاه مادی دارند راه را پرخطر می‌بینند و کسانی که نگاه متعالی، فرا کشوری و اعتقادی دارند راه را پرثمر می‌بینند و ثمرات این راه، نابودی تروریست در منطقه و ایمنی کشور و انقلاب اسلامی است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به کسانی که در مورد مدافعان حرم گزافه‌گویی می‌کنند، تصریح کرد: وقتی این افراد احساس خطر نمی‌کنند و سایه جنگ، تروریست و تهدید را در کشور نمی‌بینند و در مکان امن و آرام زندگی می‌کنند، مدافعان را زیر سؤال می‌برند اما با یک ترقه یا تیر که از داخل تهران و از سوی داعش شلیک شود با ترس به سراغ واژه‌هایی مانند اتحاد، وحدت و با هم بودن می‌روند و این نشان می‌دهد که این‌ها انسان‌های ترسویی هستند که از هرچیزی که بوی خطر می‌دهد، می‌هراسند و تا زمانی که خطر تا بیخ گوششان نرسد بیدار نمی‌شوند و خطر را در آن سوی مرزها و سوریه احساس نمی‌کنند.

فیاضی در پایان با اشاره به شعر مولوی که یکی بر سر شاخ بن می‌برید، گفت: برخی افراد که بر درخت قدرت نشستند و زیر درخت را می‌برند کسانی هستند که در درون کشور فریب الگوی بیرون از کشور و غرب را می‌خورند و با آنها هم‌نوایی می‌کنند و این جز نشان از جهل و ناآگاهی آن‌ها نیست.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه