اخبار داغ

کارشناس مسائل دینی و مذهبی:

درس امام حسین(ع) به همگان در روز عاشورا نپذیرفتن ذلت بود

درس امام حسین(ع) به همگان در روز عاشورا نپذیرفتن ذلت بود
عزت یک ملت بسته به کوشش و استقامت اوست و صرف سرمایه های مادی و معنوی زیاد می شود کاری از پیش نمی رود امام حسین(ع) در روز عاشورا به ما یاد داد که زیر بار زور نباید رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی طی یک گفتمان دینی در جمع پرسنل اداره کشاورزی شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران به مدیران ، مردم و نوع رفتار و گفتار آنها بستگی دارد و اینست که عزت یک نظام را حفظ کرده و به دشمنان اجازه ورود و دخالت نمی دهد مانند عزتی که امام حسین (ع) در روز عاشوراء به بشریت داد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

کارشناس مسائل دینی و مذهبی ادامه داد: عزتی که امام حسین (ع) در روز عاشوراء به بشریت داد و باعث شد همه ی انسان ها با وجود چنین افرادی بر خود ببالند این بود که ایشان همه ی آنچه را که داشت در راه خداوند متعال فدا کرد و هرگز زیر بار سلطه حاکمان و طاغوتیان زمان خودش نرفت، چه بسا که بهای عزت یک ملتی مال، آبرو، کوشش و استقامت طاقت فرسا است و صرف سرمایه های مادی و معنوی زیاد باشد مشکلی را حل نمی کند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه افزود: مانند دفاع مقدس که از رهگذر آن جوانان شجاعی به شهادت رسیدند تا امت و مردم ایران اسلامی زیر سلطه همچون ظالمی مانند آمریکا و صدام حسین نروند هر چند تمام دنیا علیه ما باشد .

,

حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی در پایان تاکید کرد: به یقین اگر می خواهیم در آزمون های تحریم های شرق و غرب عزتمند شویم ، باید بدانیم نسبت به مبحث استقامت  درنظام مقدس وترویج فرهنگ دینی وقرانی از این نظام به  همه جهانیان باید هزینه های بسیار زیادی تقدیم کنیم، مانند آیه قرآن « فاستقم کما امرت » پس در نتیجه آنگونه امر شدی ، استقامت کن.

,

درس امام حسین(ع) به همگان در روز عاشورا نپذیرفتن ذلت بود

, درس امام حسین(ع) به همگان در روز عاشورا نپذیرفتن ذلت بود, درس امام حسین(ع) به همگان در روز عاشورا نپذیرفتن ذلت بود,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه