اخبار داغ

ریس بسیج هنرمندان استان البرز عنوان کرد:

بکارگیری زبان هنر در طرح اوقات فراغت کانون های بسیج هنرمندان

بکارگیری زبان هنر در طرح اوقات فراغت کانون های بسیج هنرمندان
علی امیرکمالی گفت: با بکارگیری زبان هنر در طرح اوقات فراغت، به شکوفایی استعدادها و خلاقیت های فرزندانمان خواهیم رسید زیرا زبان هنر، زبان گویا و تاثیرگذار در همه حوزه هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی امیرکمالی رییس بسیج هنرمندان استان البرز در گفتگو با نگارانه اظهار داشت: اوقات فراغت فرصتی طلایی است که زمینه رشد و بالندگی افراد، به خصوص نوجوانان را فراهم می آورد. پدران ،مادران ومسئولان تعلیم و تربیت نیز با دغدغه چگونگی گذراندن اوقات فراغت کودکان ونوجوانان به دنبال برنامه ریزی صحیح در این زمینه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه,

وی ادامه داد: ما در کانون های بسیج هنرمندان در سطح استان انواع کلاس های تئاتر، آواهای انقلابی، تدوینگری فیلم، شعر و داستان، فیلمنامه نویسی و … را برای علاقمندان برگزار می کنیم.

,

امیرکمالی تاکید کرد: در مساجد استان هم کلاس هایی تخصصی برای برگزاری تئاتر مساجد با هنرمندان بسیجی برگزار می شود که بتوانیم با اعضای کانون مساجد تئاتر مساجد را فعال کنیم.

,

رییس بسیج هنرمندان تاکید کرد: امسال به طور ویژه بحث برگزاری کارگاه های صنایع دستی را در کانون های بسیج هنرمندان راه اندازی کردیم که بتوانیم در کنار آموزش بحث اقتصاد هنر را نیز مورد توجه قرار دهیم و به تولید آثار هنری توسط هنرآموزان برسیم.

,

وی تصریح کرد: والدین می توانند با برنامه ریزی مناسب بهترین اوقات فراغت را برای کودکان  رقم بزنند و خوشبختانه هنر فطری است و همه مردم هنر را دوست دارند و برگزاری کلاس های هنری در کانون های بسیج هنرمندان با استقبال خوبی روبرو شده و ما توانسته ایم بخش کوچکی از اوقاغ فراغت کودکان و نوجوانان را پوشش دهیم.

,

امیرکمالی گفت: در برخی کانون های بسیج هنرمندان در استان کلاس آموزشی تئاتر کودک ویژه کودکان نیز برگزار می شود و توانستیم استعدادهای هنری خوبی را در استان شناسایی کنیم.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد:با بکارگیری زبان هنر در طرح اوقات فراغت، به شکوفایی استعدادها و خلاقیت های فرزندانمان خواهیم رسید زیرا زبان هنر، زبان گویا و تاثیرگذار در همه حوزه هاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه