اخبار داغ

معاون فرماندار دهگلان :

وجود بیش از ۲۰۰ نفر شورای اسلامی درروستاهای دهگلان/ تخصیص دو برابر اعتبار عمرانی برای شهرستان

وجود بیش از ۲۰۰ نفر شورای اسلامی درروستاهای دهگلان/ تخصیص دو برابر اعتبار عمرانی برای شهرستان
معاون فرماندار دهگلان در همایش آموزشی، توجیهی شوراهای اسلامی روستایی دهگلان گفت: بیش ار ۲۰۰ نفر شورای اسلامی در روستاهای دهگلان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازدهگلان شیدا، همایش توجیهی، آموزشی شوراهای اسلامی روستاهای دهگلان با حضور مسئول امور روستایی شوراهای اسلامی و دهیاران استان کردستان در شهرستان دهگلان برگزار شد.




 دراین همایش محمدی معاون فرماندار دهگلان ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور در 2 مرداد ماه گفت: شهد، آزادگان ،جانبازان وایثار گران اسوه مقاومت و استقامت  دروان 8 سال دفاع مقدس هستند.


 محمدی با اشاره به وظایف وجایگاه شوراهای اسلامی در روستاها گفت: شهرستان دهگلان دارای 271 نفر شورا در 109 روستای شهرستان می باشد  که از این تعداد 87 روستا شورای 3 نفره و مابقی روستاها شورای 5 نفره هستند.


 وی افزود: حدود 60 درصد شوراهای سنوات قبل دراین دوره دوباره انتخاب شده اند که  هرکدام چندین دوره سابقه تلاش دراین عرصه  رادارند.


 محمدی شوراهای اسلامی روستا را پل ارتباطی بین مردم ومسئولین دانست واظهار داشت: شوراهای اسلامی باید با کمک و همکاری دهیاران پییگر مشکلات و مطالبات روستاهای خود باشند.


 
 محمدی  با اشاره به مشارکت 72 درصدی مردم شهرستان در انتخابات ریاست جهمروی گفت: حدود 20 روستای شهرستان دهگلان در دو بخش بلبان آباد و مرکزی از روستاهای محروم  و از بسیاری از خدمات محروم می باشند اما با این وجود در صحنه انتخابات حضور یافته و91 درصد رای دادند.


 وی افزود: مردم محروم با اینکار نشان دادند که همیشه وهمه درصحنه ها حضور دارند  مسئولین نیز باید قدر این نعمت رابدانند  و برای پیگیری و مطالبات مردم مناطق محروم درصدد رفع محرومیت این مناطق تلاش کنند.


معاون فرماندار دهگلان درادامه گفت: شوراهای اسلامی باید سیاست وبرنامه های دولت  را که برای رفاه وآسایش مردم روستاست  ومنافع مردم درآن است پیگیری نمایند.


محمدی با اشاره به اعتبار عمرانی تخصیص یافته به  شهرستان گفت: در سال 96 اعتبار نسبت به سال قبل دو برابر افرایش یافته واز 17 میلیارد به 34 میلیارد برای عمرانی آبادانی در زمینه راههایر وستایی، آبرسانی و گاز رسانی شهر وروستا اختصاص یافته است.


 وی افزود: شوراهای اسلامی ودهیاران روستاها باید با کمک وهمکاری  مدیران اجرایی  اعتباری که به روستا تخصیص داده می شود اگر معارض و یا تملکی ست و در این راستا مانع  کار می شود وارد شوند و مشکل را جهت عمران روستا حل نمایند.


محمدی با اشاره به معارض در مسیر جاده یکی از روستاهای شهرستان  گفت: به علت این مشکل حدود دو ماهه پروژه جاده این روستا به حالت تعطیل درآمده و نیاز است که روستاهای همجوار برای حل این معضل همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه