اخبار داغ

جزئیات یک شب مرگبار بارانی در بندر خمیر/ ۲ نفر نجات یافتند ۱ نفر جان باخت

جزئیات یک شب مرگبار بارانی در بندر خمیر/ ۲ نفر نجات یافتند ۱ نفر جان باخت
جاری شدن سیل در شهرستان بندرخمیر یک دستگاه خودرو تویوتا را گرفتار کرد که در نتیجه آن راننده خودرو جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر نجات یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ کده ؛ شب گذشته بر اثر بارندگی شدید در شهرستان بندر خمیر یک خودروی تویوتا ۲۷۰۰ در محور تنگ دالان از توابع دهستان کهورستان گرفتار سیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,
جسد فردی که بر اثر بارندگی شب گذشته مفقود شده بود با تلاش ،نیروهای مردمی پیدا شد و با پیدا شدن جسد فرد مفقود شده به نام خلیل غلامی عملیات جستجو پایان یافت.
,
 
,
این حادثه غروب چهارشنبه در حوالی تنگ دالان از توابع دهستان کهورستان رخ داد که در پی آن یک خودروی تویوتا ۲۷۰۰ در یک رودخانه فصلی گیر افتاد و در آب غرق شد.
,
 
,
سه نفر در این خودرو حضور داشتند که یکی از سرنشینان جلو و یکی از سرنشینان صندلی عقب پس از غرق شدن خودرو ، توانستند از اتاق ماشین در حال غرق خارج و پس از ۱۰۰ متر تلاش در آب رودخانه به کناره برسند و نجات پیدا کنند.
,
 
,
راننده خودرو به دلیل موقعیتی که داشت موفق نشد به موقع از ماشین خارج شود و در آب خروشان ناشی از بارندگی به همراه خودرو غرق شد.
,
 
,
تلاش های مردمی برای نجات راننده از همان لحظه آغاز شد و با کم شدن آب رودخانه ،تعدادی توانستند خود را به خودرو داخل آب برسانند اما خبری از راننده در آن نبود.
,
 
,
از این رو تلاش ها برای پیدا کردن فرد مفقود شده از سوی مردم در کنار خانواده فرد مفقود شده در تمام طول شب ادامه یافت ولی در تاریکی نتیجه ای حاصل نشد.
,
 
,
بالاخره با روشن شدن هوا ، ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه جسد فرد مفقود شده پنج کیلومتر آن طرف تر با تلاش تیم مردمی پیدا شد.
,
 
,
گروه امداد و نجات نیز از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح به وسیله سگ زنده یاب به عملیات جستجو پرداختند.
,
 
,
فرد فوت شده خلیل غلامی اهل روستای کسه در نزدیکی کهورستان و از توابع بخش مرکزی شهرستان خمیر است.
,
 
,
دو نفر از نجات یافتگان این حادثه نسبت فامیلی با فرد متوفی دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه