اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان زنجان:

افزایش مبدا صادراتی استان زنجان به ۳۹ کشور/ بیش از ۶۵ هزار تن کالا در ۴ ماهه نخست امسال از زنجان صادر شد

افزایش مبدا صادراتی استان زنجان به ۳۹ کشور/ بیش از ۶۵ هزار تن کالا در ۴ ماهه نخست امسال از زنجان صادر شد
رئیس سازمان صنعت و تجارت استان زنجان با اشاره به صادرات ۶۵ هزار و ۴۷۷ تن کالا از استان زنجان در چهار نخست امسال گفت: این میزان کالا به ارزش ۱۲۸ میلیون و ۳۷ هزار دلار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ناصر فغفوری شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه صادرات استان با تاکید بر اینکه توسعه استان با فعال بودن واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است اظهار کرد: امسال تا پایان مردادماه حتی یک واحد تولیدی تعطیل نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به صادرات فرش دستباف از استان زنجان بیان کرد: فرش دستباف 3 درصد از صادرات استان زنجان را به خود اختصاص می‌دهد.

,

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان زنجان با اشاره به میزان صادرات فرش استان زنجان در 4 ماه نخست امسال گفت: در این مدت میزان فرش از استان زنجان به ارزش دلاری 3 میلیون و 880 هزار دلار بوده است.

,

وی همچنین با اشاره به میزان صادرات استان زنجان در بخش کشاورزی تا پایان تیرماه ابراز کرد: 6 میلیون و 574 هزار و 832 دلار محصولات کشاورزی از استان زنجان صادر شده است.

,

فغفوری با اشاره به اضافه شدن 14 واحد تولیدی به تعداد واحد‌های تولیدی صادراتی استان زنجان ابراز کرد: در حال حاضر در استان زنجان 90 واحد صادراتی وجود دارد.

,

وی با اشاره به اینکه کالاهای صادراتی از استان زنجان به 32 کشور انجام می‌شد ابراز کرد: هفت کشور تایلند، عمان، بحرین، مالزی، لهستان، ساحل عج و استرالیا نیز به کشور‌های مبدا صادراتی استان زنجان اضافه شدند.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه هفت کشور جدید به کشورهای مقصد صادراتی استان اضافه شده است، تصریح کرد: با دایر شدن کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین، کاغذ به عنوان یکی از اقلام مهم صادراتی استان محسوب می‌شود.

,

وی با اشاره به عملکرد سال گذشته خوب استان در حوزه صادرات خاطرنشان کرد: سال گذشته پیش‌بینی ما صادرات 330 میلیون دلاری بود ولی توانستیم 354 میلیون دلار اقلام مختلف را به کشورهای مختلف صادر کنیم.

,

فغفوری گفت: امسال گزینه‌های مختلفی برای پیش‌بینی صادرات استان وجود دارد ولی ما خود را به این اعداد و ارقام محدود نمی‌کنیم و تلاش خود را انجام می‌دهیم.

,

وی ابراز کرد: سهم صادرات استان زنجان از کل کشور نزدیک به یک درصد است و ما تلاش می‌کنیم که هرساله این سهم بالاتر رود.

,

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته میزان صادرات استان زنجان در هدفگذاری شده بالاتر بود ابراز کرد: امسال نیز در تلاش هستیم میزان صادرات استان زنجان از برنامه هدفگذاری شده بالاتر ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه