اخبار داغ

مسئول دفتر امام جمعه چرام:

کمک ۵ میلیونی اداره برق دوشهرستان به مصلای چرام/مشکل فرش مصلای چرام پیگیری می شود

کمک ۵ میلیونی اداره برق دوشهرستان به مصلای چرام/مشکل فرش مصلای چرام پیگیری می شود
مسئول دفتر امام جمعه چرام گفت:چندی پیش با سخنرانی و انتشار خبر وعده ای که نماینده شهرستان های چهارگانه درخصوص سیستم سرمایشی مصلای چرام،این وعده عملی شد که اداره برق شهرستان های چرام و کهگیلویه تلاش های زیادی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  چرام ،علی اکبر نعمتی مسئول دفتر امام جمعه چرام در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد:چندی پیش با سخنرانی و انتشار خبر وعده ای که نماینده شهرستان های چهارگانه درخصوص سیستم سرمایشی مصلای چرام،این وعده عملی شد که اداره برق شهرستان های چرام و کهگیلویه تلاش های زیادی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام,

وی افزود:این ادارات به مصلای چرام وسایل برقی که مبلغ آن حدود50میلیون ریال است برای نصب سیستم سرمایشی اهداء کردند که قابل تقدیر است.

, .,

نعمتی با اشاره به تحقق وعده ی نماینده شهرستانهای چهارگانه نیز گفت:از نماینده محترم نیز به خاطر تحقق وعده خود و حل مشکل سرمایشی مصلای چرام تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم که نمازگزاران این مصلی از این نعمت نهایت استفاده را ببرند.

,

مسئول دفتر امام جمعه چرام در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا مصلای چرام از نظر امکانات هنوز مشکل دارد،اظهار کرد:مصلای چرام بخاطر اینکه تازه تاسیس است دارای نواقصی است که با پیگیری امام جمعه چرام درحال رفع این نواقصات بوده و در آینده نزدیک پیگیر فرش این مصلا خواهیم بود.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه