اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی دلیجان خبر داد؛

اختصاص ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات برای بخش مکانیزاسیون کشاورزی دلیجان

اختصاص ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات برای بخش مکانیزاسیون کشاورزی دلیجان
مدیر جهاد کشاورزی دلیجان گفت: امسال ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات برای بخش مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس ارشدی مدیر جهاد کشاورزی دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان گفت: امسال ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جهت خرید انواع تراکتور، ادوات، دنباله بند ها، سمپاش ها، تجهیز مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی به شهرستان اختصاص داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 

,

, ,

ارشدی اظهار کرد: متقاضیان می توانند با معرفی نامه از شورای اسلامی روستای خود و با مراجعه به واحد مکانیزاسیون جهاد کشاورزی از این تسهیلات بهره مند شوند.

,

وی با اشاره به اینکه سود تسهیلات پرداخت شده ۱۵درصد و با بازپرداخت ۵ ساله است افزود: متقاضیان جهت دریافت تسهیلات باید ۲۰% قیمت تراکتور یا تجهیزات خریداری شده را پرداخت و مابقی (۸۰%)را بانک کشاورزی به صورت تسهیلات در اختیار آنان قرار می دهد.

,

 

,

مدیر جهاد کشاورزی دلیجان با تاکید بر اینکه توسعه بخش کشاورزی بدون سرمایه گذاری در بخش مکانیزاسیون امکان پذیر نیست، بیان کرد: معتقدیم سرمایه گذاری در بخش مکانیزاسیون بیش از گذشته باز هم باید انجام شود تا بتوانیم حجم تولید را افزایش دهیم و تولید پایدار را برنامه ریزی کنیم.

,

 

,

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی ۵۱ هزار نفر جمعیت دارد و مهمترین محصولات آن گندم، جو، ذرت علوفه ای و سیب زمینی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه