اخبار داغ

استاندار سمنان:

طرح هجرت، منشاء خیر و برکت در مناطق محروم است

طرح هجرت، منشاء خیر و برکت در مناطق محروم است
استاندار سمنان با بیان اینکه طرح هجرت، منشاء خیر و برکت در مناطق محروم است، گفت: بهترین عرصه برای تربیت نسل جوان اردوی جهادی مناطق محروم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، محمدرضا خباز استاندار سمنان امروز در سفر به شهرستان دامغان و بازدید از روستاهای کوه زر، رشم، توچاهی در خصوص اردوهای جهادی گفت: انقلاب اسلامی با اقدامات و همراهی مردم به پیروزی رسید و هر کجا مردم به صورت خودجوش و انقلابی به میدان آمدند شاهد برکت الهی بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی از سال 58 به صورت کاملا مردمی و با نیروهای متخصص شروع به فعالیت کرد که محصول آن عمرانی و آبادانی کشور بود، افزود: طرح هجرت ابتدا در کشاورزی ورود پیدا کرد و سپس در مسائل مهم و حساس تر به شکل منجم و سازمان یافته حاضر شد و الحمدالله این فعالیت های ارزشمند و ماندگار ، منشاء خیر و برکت در مناطق محروم هستند .

,

خباز در ادامه اظهار کرد: با فرمان رهبر معظم انقلاب دانشجویانی که در حال تحصیل هستند تابستان و اوقات فراغت به منظور آشنائی با مدیریت و حضور در فضای واقعی کار در روستاها حضور پیدا می کنند .

,

استاندار سمنان با توجه به نیاز سنجی انجام شده قبلی و نظر سنجی از فرمانداران و بخشداران خواستار همراهی بیش از پیش مسئولین برای بهره بردن از این فرصت جهت ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی و ... برای جامعه هدف شد.

,

وی ضمن اشاره به اینکه بهترین عرصه برای تربیت نسل جوان اردوی جهادی مناطق محروم است، گفت: اردوی جهادی خودسازی است که باید فرهنگ خدمت به مردم محروم در مناطق دور افتاده بیش از گذشته با اراده بسیجیان تقویت شود.

,

رئیس ستاد طرح اردوهای جهادی استان سمنان این بازدید را اولین بازدید از اردوهای جهادی سال جاری در سطح استان برشمرد و گفت: هدف از این سفر عرض خدا قوت به دانشجویان و عزیزانی که در این مناطق زحمت می کشند.

,

روستاهای کوه زر، شیمی، توچاهی، کلو و رشم از روستاهای محروم در ۱۲۰ کیلومتری جنوب دامغان واقع شده اند. 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه